Herrm Kalli

Herrm Kalli byl k Síle citlivý Ugnaught z Bespinu, houževnatý a silný chlapec s talentem na vytváření iluzí. Vlastnil světelný meč s modrou čepelí a hrozně nerad pilotoval.

Historie

Narodil se roku 40 BBY v Ugnorgradu, a to jako syn váženého správce městského pozemkového fondu.1 Už v kolébce si však jeho spojení se Silou všiml planetární pozorovatel, který byl zrovna na audienci u krále Ozze a který o něm informoval Chrám Jediů na Coruscantu. Rodiče sice proti jeho studiu kdesi daleko nejdřív protestovali, ale když zjistili, že to bude zadarmo, dokonce mu sbalili svačinu.
Herrm se začal učit, jak být v budoucnu správným ochráncem míru a spravedlnosti, a několik rytířů mu nezávisle na sobě prorokovalo zářnou budoucnost. V roce 32 BBY se podíval na Ilum, kde si našel krystal a postavil meč, krátce nato se naučil základy tvoření iluzí a navzdory nízkému věku v tom začal válet. Ještě v témže roce se ho tak na Yodovo naléhání ujal jiný expert na iluze, mistr Woallc Con-Denyzz, a ti dva spolu začali trávit více času. Woallc ho sice zpočátku šetřil, protože o něj nechtěl přijít stejně jako o svou první padawan, ale postupně začali cestovat i mimo hlavní planetu Republiky, povětšinou stopem, protože ani jeden z nich neměl rád pilotování.
V roce 28 BBY byli posláni vyjednat konec občanské války na Haruun Kalu, ovšem neuspěli, Herrm byl zastřelen bezpečnostním droidem a Woallc musel prchnout, aby si zachránil život. Jeho tělo zůstalo na planetě a rozložily ho tamní bakterie, týž osud postihl jeho světelný meč.