Hemrr

[„Na zteč, URRRÁÁÁÁ!“]
- Hemrrův válečný pokřik

Hemrr byl Wookiee z Kashyyyku, absolvent vojenské akademie ve Rwookrrorro, tankista a později člen posádky Jolly Jedie. Měl dceru Grramadu a vnuka Frayyra.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se někdy kolem roku 200 BBY a samotného by ho to nikdy nenapadlo, ale rodiče ho dokopali k narukování do obranných složek planety, protože věděli, že na cokoliv složitějšího nemá buňky. Hemrr přitom nebyl nijak hloupý, spíš líný a tvrdohlavý, a tak se celkem rychle prodral hodnostmi a byl z něj velitel tankového praporu sestávajícího z pěti Kasů a pěti Sentinelů.
Protože slovutně bránil hlavní město před nájezdy otrokářů, a protože se mu to díky těžké technice docela dařilo, neměl ani se svou povahou velký problém najít si samičku, nicméně na dlouhodobý vztah to nevypadalo. Kolem roku 100 BBY se narodila Grramada, následek jedné z letmých známostí na městské zábavě, ale Hemrr ji u matky navštívil nanejvýš dvakrát a pak na ni ochotně zapomněl.
S koncem války klonů se měl účastnit bitvy o Kachirho, ale než se jeho jednotce podařilo sehnat transportéry pro těžkou techniku, bylo po všem, Jediové byli za zrádce a Kashyyyk začalo zotročovat Impérium.

Občanská válka

Hemrr s jednotkou prchl do lesů, škodil klonům, kde se dalo, a zhruba měsíc po vydání rozkazu 66 vyslyšel volání náčelníka Snurrka a dorazil ke Krákavé skále. V následné bitvě a při pozdějším taktickém ústupu přišel o většinu jednotky a jeho tank byl těžce poškozen, nicméně přežil a plánoval to s několika málo přeživšími kolegy Impériu náležitě osolit. Bohužel byli ve strojích příliš lákavým a velkým cílem, otrokáři na ně uspořádali hromadný nájezd a v jediné potyčce je dorazili a pochytali. Všichni byli vybaveni inhibičním čipem a posláni makat do koncentračních táborů, nakonec i do Tábora 52. Tři týdny po zničení Hvězdy smrti byl Hemrr zachráněn kashyyyckým odbojem pod vedením Šošonského krále a dostal se na jejich základnu v mlhovině Tyyyn. Nějakou dobu zvažoval, že se přidá k nim, ale neměli ve skladišti jediný tank, a tak se radši nechal převelet na Jolly Jedie, kde doufal, že budou mít aspoň jedno muzejní AT-TE.

Potenciália

A protože tam jednoho fakt měli, začal si s ním hrát a s Bananou ho i rozchodili, což se někdy třeba mohlo hodit. Taky se tam mohl setkat se svou dcerou, ale není jisté, jestli ji poznal a jestli vůbec o nějaké setkání stála.

b_234552.jpg

d20

Soldier 5 / Vehicle Ace 2
Pilot +12, Repair +12, Demolitions +10, Intimidate +10, Knowledge (tanks) +10, Spot +8, Climb +6, Craft (mines) +6, Treat Injury +5
Headstrong, Armor Proficiency (medium), Vehicle Dodge, Combat Reflexes, Gunner
Close Call