Heana Brannigan

„No není k sežrání? Haha, ha, ahah, ahahahahahaha…“
- lady Hyena o zajatci

Heana Brannigan, známější jako lady Hyena, byla k Síle citlivá Zeltronka z klanu Brannigan, která to ze sexuální otrokyně dotáhla až na kapitánku imperiálního destruktoru Misionář a guvernérku planety Avalinor v Neznámých regionech. Její smích patřil k nejdivnějším a nejděsivějším v imperiální flotile, nestyděla se za své kanibalistické tendence a ani v pokročilejším věku nepřišla o svou vrozenou atraktivitu. Jejím oblíbeným drinkem bylo Ruby Bliel, jídlem pak mozeček.

Historie

Před rozkazem 66

Narodila se roku 50 BBY v Oblačném městě na Bespinu a stejně jako většinu jejích sester ji už jako nezletilou kapsářku zajali otrokáři při extrémně brutálním nájezdu, po němž byla zbytkem rodiny považována za mrtvou. Jednalo se o jinou skupinu, než která zajala její sestry, a ona se tedy místo do paláce Hutta Zorbo dostala na palubu malé vesmírné lodi, která ji jako zboží zavezla na Sarinin. Tam si ji pro vysokou vyvolávací cenu nekoupil jednotlivec, nýbrž skupina šesti devaronianských pirátů a pašeráků koření, na jejichž lodi sloužila do roztrhání těla.
V roce 35 BBY, po obzvláště kruté šichtě,1 propadla tak hlubokému zoufalství, že intuitivně sáhla po Síle, uškrtila gaunera, co s ní byl v kajutě, a následně se vydala na vražednou cestu lodí. Kombinace adrenalinu, nově objevených schopností a momentu překvapení udělala svoje, ona postupně a většinou dost brutálně zabila jednotlivé opilé piráty a najednou měla loď jenom pro sebe. Když vztek opadl, pokoušela se změnit kurz, ale nakonec byla ráda, když se jí povedlo alespoň vyskočit z hyperprostoru. Ve snaze naučit se loď řídit zkratovala manévrovací trysky, ztratila kontrolu nad motory, cílovou planetu Vor Deo minula obloukem a vysekala se na jednom z asteroidů v nedalekém pásu.
Na záchranu čekala přes půl roku a přežila jen díky tomu, že včas zavřela těla mrtvých pirátů do mrazáku a postupně si z nich odkrajovala, protože příděly by jí bývaly nestačily. Vymyslela několik zajímavých receptů a sobě přezdívku Hyena, když se snažila vymyslet, jak ušetřit rodiče té strašné hanby. Když ji pak v pásu vysloveně náhodou objevil Flok Im'jia se Zaječí prackou, byla trochu pohublá, ale fyzicky překvapivě zdravá. Flok jí pomohl s odtažením vraku, který prodala, a byl by ji i hodil domů, jenže do věci se vložila média. Příběh o dívce, která sežrala své věznitele, brzy obletěl sektor a vynesl jí nějaké peníze, ale definitivně jí sebral chuť se vrátit za rodinou. Flok ji tedy pro její krásné oči dovezl na Idigaro, nejklidnější planetu, jakou znal, kde se měla pokusit o reintrodukci do normální společnosti.
Pronajala si garsonku v jednom z lyžařských letovisek a začala pracovat v nejbližším hotelu jako servírka. Klientelu tvořili bohatí lidé, z nichž nemalá část se snažila nějak zneužít reputaci její rasy, a ona se tomu po pár měsících přestala bránit, protože to mělo svoje výhody. Průběžně také bojovala s návaly zlosti na své předchozí slabosti a jen dvakrát musela někomu lhát, že skutečně není tou hnusnou kanibalkou, co baští piráty.
V roce 32 BBY zabila po letmém dostaveníčku v prádelně jednoho manažera, když implikoval, že lidská samička by se tak snadno sbalit nedala, a následující týden jedla famózní sekanou. O dva roky později našla na jaře po odtátí laviny turistu, kterého horská služba hledala celou zimu, a taky nebyl špatný. Z pikolíka, jehož se značným zadostiučiněním opět uškrtila pomocí Síly, vyudila slušné špekáčky.
Roku 29 BBY už ji nebavilo pořád někoho obskakovat a nechala se naverbovat do planetární gardy. V nevelké skupině ochránců planety se rychle stala velmi populární a celkem rychle povyšovala. Ačkoliv spala jenom s vyššími hodnostmi a okruh oblíbenců se s každým povýšením snižoval, její pozice tím výrazněji netrpěla a dokonce byla vybrána, aby svou jednotku reprezentovala na společném cvičení s justičními silami, předchůdcem Velké armády Republiky.
Odcestovala tedy na Raithal, kde si jejího talentu na motivaci mužstva (a dalších předností) všiml o rok mladší Gilad Pellaeon, jenž ji bez větších potíží přemluvil, aby nastoupila na republikovou důstojnickou akademii. Heana se už na Idigaro nikdy nevrátila a až do války klonů sloužila jako důstojník pořádkových sil Republiky.
Během těch šesti let zabila a následně snědla jen pár zločinců, ale svatá taky nebyla. Kromě porušování několika směrnic o sdružování a nočního klidu se také sem tam vkradla do muničního skladu a, často s pomocí svých zvláštních schopností, tam kradla materiál, který následně prodávala na černém trhu. Ten krátce před bitvou o Geonosis dokonce ovládla, když se jí u jeho tehdejšího aqualishského šéfa nepovedlo usmlouvat cenu sithského holocronu a pomocí skryté zbraně ho prostě odkráglovala. Vida její brutalitu, zbytek gangu jí padl k nohám a ona zásah ještě drze vykázala jako potírání zločinu. Holocron si nechala, ale ještě dlouho se jí nepodařilo ho otevřít.
Během války klonů velela malému eskortnímu plavidlu, ale za službu s klony by to rozhodně nevyměnila. Nechutnali jí, což zjistila díky tomu, že často převáželi raněné a umírající vojáky a sem tam ztracený kousek nikdo neřešil. Potkala dokonce několik málo rytířů Jedi a byla zvědavá, jak se postaví k jejímu daru a hlavně její vnitřní temnotě, ale žádný to v ní nevycítil, protože se podvědomě odhalení bránila. Až do konce války se nicméně měla fakt dobře, pokračovala v budování černého trhu a jenom na helmách vydělala slušné jmění. Když přišel rozkaz 66, vůbec nechápala, co to má být, ale pro Jedie fakt neplakala.

Občanská válka

Zpočátku se bála, že bude jako nečlověk poslána někam do gulagu, ale pro její skvělé výsledky, nezpochybnitelnou loajalitu Republice a zdokumentovanému odporu vůči nehumanoidním ksindlům směla zůstat. Dva roky po převratu, někdy v době, kdy její nejstarší sestra zachraňovala její zbylé sestry z otroctví, pomáhala s potlačením lokální vzpoury pastevců na Talusu a zjistila, že Zabrakové jí nechutnají.
V roce 15 BBY byla převelena na novou vesmírnou loď, tentokrát pořádný křižník. Těšila se, jak budou létat po galaxii, drtit rebely a ochutnávat nové druhy emzáků, ale ukázalo se, že Císař má pro ni a celého Misionáře trochu jiné plány: měli odletět do Neznámých regionů a zřídit tam záložní základnu pro případ, že by Impérium padlo. Nelíbilo se jí to ani trochu, ale hádat se nemohla a večer samým vztekem konečně otevřela holocron, z nějž se mocně inspirovala. Hned druhý den se sešla s několika svými chlapci a byla připravená na haluz století.
Jakmile Misionář zmizel v Neznámých regionech a proletěl kolem prvních nástrah, konfrontovala kapitána a s kamennou tváří mu oznámila, že jakožto Císařova pravá ruka přejímá velení nad operací. Když namítal, že o tom nic neví, argumentovala absolutním utajením svého stavu i povahy nové mise a po dalších pár minutách hádání ho jednoduše uškrtila Silou, čímž v očích přihlížejících poněkud zvýšila pravděpodobnost, že s Císařem skutečně něco společného má.
Jakožto nová kapitánka nařídila změnu kurzu, připomněla Císařův explicitní rozkaz udržovat komunikační ticho s civilizovaným prostorem a loď po několika měsících bloudění mezi černými dírami a další exotikou narazila na ideální planetu ke stavbě základny. Dokonce byla obydlená, což usnadňovalo shánění pracovní síly, a tak rozhodla, že právě tam se usídlí a stane se její novou vládkyní.
Nechala Avalinor obsadit silou a docela si to užívala. Původní úkol lodi de facto plnila, protože na planetě vybudovala úctyhodnou pevnost jako stvořenou pro armádu Nového řádu, ale dělala to pro sebe, ne pro Císaře. Rychle si podmanila slabší důstojníky a vytvořila si z nich loajální gardu, starala se o vlastní impérium a díky dobyté planetě měla k dispozici téměř neomezené množství těch sice trochu moc fousatých, ale tajuplně chutných a hlavně dlouhověkých humanoidů.

Potenciália

Bude použita jako odstrašující případ toho, jak strašně se může za jeden den zvrtnout nástřel postavy zmíněné v jediném drabblu.2

d20

Noble 2 / Force Adept 2 / Soldier 2 / Mystic Agent 2 / Crime Lord 3 / Officer 1 / Dark Side Devotee 1 / Sith Acolyte 1 / Naval Officer 1
Bluff +25, Diplomacy +20, Force Grip +15, Force Stealth +15, Gather Information +11, Intimidate +11, Knowledge (bureaucracy) +11, Astrogate +10, Entertain (blowjobs) +10, Hide +10, Knowledge (Sith lore) +10, Sense Motive +10, Sleight of Hand +10, Appraise +8, Battlemind +8, Pilot +8, Ride +8
Street Smart, Infamy, Nimble, Combat Expertise, Improved Feint, Starship Operation (capital ships), Skill Emphasis (Force Grip), Sith Sorcery, Frightful Presence
Resource Access, Inspire Indifference, War Games