Hatsafrack

Hatsafrack byl masivní hnědý Wookiee z Kashyyyku, mistr bojových umění wrusshi a k'tara, veterán koloniální války o Alaris Prime a později člen posádky Jolly Jedie. Měl syna Chimmichangu.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se roku 184 BBY v Lurkooro a už dětství disponoval slušnou fyzičkou s mírným deficitem na intelektu. V šesti letech se domníval, že jako první vynalezl sebeobranu,a ačkoliv mu patent nevyšel, stejně mu to dost změnilo život.1 Studoval nejen wruushi, ale i další bojová umění, proložil to trochou boxu a stal se bojovníkem v ringu. V následujících dekádách si vybudoval docela slušné jméno a vyhrál několik titulů. V roce 39 BBY, po nečekané a dost brutální prohře s nováčkem Rrrockym, se však chtěl na nějakou dobu někam schovat, k čemuž využil první vlnu kolonizace Alaris Prime. Nejen že se tam mohl uchýlit do anonymity, taky se tam značně vyřádil v krátké válce s Obchodní federací, kde trhal na kusy nejen droidy, ale málem i AAT.
Na měsíci už zůstal, otevřel si tělocvičnu ve městě Chendrrl a po zbytek éry Republiky tam dělal trenéra všem Wookiům, co se chtěli naučit bojovat beze zbraně. A nejen jim, roku 30 BBY učil k'taru a další triky thisspiasianského lovce Lazsla.

Občanská válka

Po rozkazu 66 byl rychle sebrán otrokáři, hozen do fabriky a nucen šít reflexní vesty pro imperiální záchranáře. Pracoval tam skoro dvacet let, ale tři týdny po bitvě o Yavin byl naložen do transportéru a převážen do Tábora 52, kde byl společně se spoustou dalších zachráněn kashyyyckým odbojem. Následně se s kapitánem Simbaccou přesunul na Jolly Jedie a posílil tamní posádku.
Rád dával lekce wruushi komukoliv, kdo o to stál a měl na to vlohy, ale přesto nebyl na palubě příliš vidět a pokračoval ve svém předchozím životním stylu, kdy se společnosti spíš stranil. Až po dvou měsících tam našel spřízněnou duši, Motyccu, se kterou si dost rozuměl a kterou brzy přivedl do jiného stavu. Než to zjistili, pokoušela se s ním často flirtovat Borroro a dost možná by jí to i vyšlo, ale byla na něj příliš chytrá a on brzy zjistil, že bude otcem, pročež ho pašeračka přestala zajímat. Slíbil Motycce, že si ji vezme, ale to až vlastními silami našetří dost peněz na pořádný prsten, což mohlo chvíli trvat.
Po závodech na Raxusu Prime dal svůj hlas ve volbě nového kapitána Snorrirovi a ještě později se stal pravým dorážečem u Hromfáračů. V následujících měsících se snažil vymyslet, jak vydělat na kvalitní prsten, a musel se vypořádat také s novým trenérem a jeho nekonvenčními výcvikovými metodami.2 Protože na něj ale Motycca neustále naléhala, nakonec kapituloval3 s tím, že prsten prostě vyrobí ze drátu, a 25. 5. 1 ABY se brali.
5. 6. 1 ABY se stal otcem a na to, že ho všichni měli za kolohnáta, se o syna staral s překvapivou něžností.

d20

Soldier 8 / Martial Arts Master 2
Intimidate +14, Knowledge (anatomy) +9, Climb +6, Sense Motive +6, Treat Injury +6, Tumble +6, Jump +5, Move Silently +5
Stamina, Wruushi Expertise, K'tara Expertise, Advanced Martial Arts, Defensive Martial Arts