Harrysha

Harrysha byla kashyyycká pěnice, která klofla a zkrotila Wyrrgyho a o které se dlouho soudilo, že je imaginární.

Historie

Před rozkazem 66

Narodila se neznámo kdy v Brrrně a s Wyrrgym se potkali na zápase Kakulomety. Wyrrgy však obě tyto skutečnosti popíral, při dotazu na její původ a okolnosti jejich setkání se neobratně vymlouval a přispíval tak k domněnkám, že je jeho přítelkyně zcela vymyšlená.
Roku 39 BBY měli reálnou svatbu, ale její manžel byl neposeda a musel zachraňovat kosmír, tak se doma moc nezdržel.

Občanská válka

Během vlády Impéria byla totálně nasazena v Táboře 52, zatímco si její manžel četl v archivech na Atalay, a tři týdny po zničení Hvězdy smrti ji osobně zachránil Šošonský král, se kterým pak zůstala na základně odboje v mlhovině Tyyyn.
12. 8. 0 ABY se na základně objevil Chlupatý kaktus, na jehož palubě se nacházel kriticky raněný Wyrrgy. Ač byl v kómatu, byla za jejich znovushledání náramně ráda, začala o něj pečovat v dedikované ošetřovně u airlocku a manželská krize byla alespoň na nějakou chvíli zažehnána.