Harlaparna

[„Uhni, buzno.“]
- Harlaparna, kdekoliv, kdykoliv

Harlaparna, známější jako Harley, byla Wookiee z Kashyyyku, jediná samička u Pekelných drápů a později správkyně swoopového parku na Jolly Jediovi. Byla to lesba a bylo to na ní vidět.

Historie

Před rozkazem 66

Narodila se roku 36 BBY v Kachirhu a většinu svého dětství strávila průzkumem pláží a okolních lesů. Naučila se šplhat, plavat a jezdit na katarnech, ale ještě víc ji lákaly rychlé stroje, které občas viděla projíždět městem. V patnácti se poprvé střetla s gangem motorkářů a i když ji mezi sebe nejdřív jako holku nechtěli vzít, nakonec je přesvědčila, že je víc chlap než někteří z nich. Postupně zjišťovala, že se jí vlastně spíš než kolegové z gangu líbí ty samé plakáty, co se líbí jim, a tomu jednomu, co ji měl potřebu balit, celkem názorně zlomila nos.
Během bitvy o Kachirho v posledním dni války byla v klubovně, což jí nejspíš zachránilo život.

Občanská válka

Když rádio zaplnily podivné zprávy, byla z toho poněkud zmatená a vyrazila na průzkum okolí, takže Chlouppka, který si od jejího kolegy půjčil swoop, nepotkala. Viděla ale pár klonů, co střílí do jejích krajanů, vrátila se s tou novinou do klubovny a hlasovala pro okamžitý ústup do lesa, kde budou moci lépe čelit hrozbě. Několik jich skutečně přesvědčila, vyrazili spolu na motorkách do Země stínů a plánovali, jak založí odboj. Harley však byla pouhých pár týdnů po zahájení zotročování chycena, vybavena inhibičním čipem a poslána makat do koncentračních táborů, nakonec i do Tábora 52.
Tři týdny po zničení Hvězdy smrti byla zachráněna kashyyyckým odbojem pod vedením Šošonského krále a dostala se na jejich základnu v mlhovině Tyyyn. Nějakou dobu zvažovala, že se přidá k nim, protože tam potkala pár bývalých pekelníků, ale neměli na základně jedinou motorku, a tak se radši nechala převelet na Jolly Jedie, kde čekala větší dobrodrůžo.
První příležitost zajezdit si na silných strojích během závodu na Raxusu Prime sice propásla, protože si při koupání v hangárovém parku uhnala rýmičku, ale o to obdivněji pak vzhlížela k Leele a trochu i ke kapitánovi, ačkoliv pro něj ani jeho kluzák závod moc dobře nedopadl.

d20

Scout 3 / Soldier 1
Intimidate +9, Climb +8, Pilot +8, Ride +8, Repair +7, Jump +6, Swim +6, Survival +5, Listen +4
Lightning Reflexes, Rugged, Vehicle Dodge
Hot-wire