Hanna

Hanna, též známá jako Hrana nebo Pytlákova schovanka, byla Wookiee z Kashyyyku. Její otec Rrihal byl slavný chytač Rumorodců, a protože šla v jeho šlépějích, stala se profesionální fotbalistkou na pozici diplomata.

Historie

Hanna se narodila roku 90 BBY ve městě Tyrvrarr. Počata byla přímo na fotbalovém hřišti, kde se poté také narodila, a protože její otec byl slavný Pytlák Rrihal, měla budoucí kariéru víceméně jasnou - hned, co se udržela nad hladinou, začala docházet na fotbalové tréninky. Protože byla postavou po tátovi a fackou dokázala suplovat řeznickou pistoli, krom brigád při zabijačkách se věnovala zejména zácviku na pozici diplomata jejich fotbalového družstva.
Roku 73 BBY nastoupila poprvé na domácím hřišti proti Rwookrrorro Rangers. Zápas skončil absolutním vítězstvím, kdy ještě před koncem poločasu ožrala celý soupeřův tým i s trenérem a jedním rozhodčím. Pytlákova schovanka, jak jí začali říkat, tak neudělala tátovi ostudu a až do konce klonových válek byla aktivním členem týmu.
Za Impéria byla poslána do Tábora 52, kde vyfasovala inhibiční čip a okopávala kashyyycký chmel. Když ji pak z nevolnictví zachránil Šošonský král, shodou okolností bývalý záložní střelec Rumorodců, neváhala, přidala se k jeho odboji a stala se jeho osobní strážkyní. To jí šlo náramně a protože nebyla k zahození, povýšila brzy najeho osobní strážkyni s výhodami a postupně v nich začaly růst vzájemné city. Kanry by asi brzy skočil na nějakou jinou, ale na ty by pak skočila Hanna a jemu se tak zúžila množina sexuálních partnerek pouze na Hannu, se kterou koncem srpna roku 0 ABY zadělal neplánovaně na potomka.
Hrana byla nejdřív na prášky, ale nakonec to rozdýchala a uklidnila se, že aspoň odrodí dřív, než začne fotbalová sezóna. V prosinci roku 0 ABY se za Kanrym stavil jeho bratranec Chlouppek a jeho buchta Fidorkka s prckem Cypískem. Následující rok, když probíhalo uzavírání spojenectví s loupežníky z Rraholce, byla už uvolněna ze své služby osobního strážce, odpočívala na základně, sledovala záznamy starých fotbalových zápasů a trénovala aspoň teoreticky a s kouzelnou tužkou.
O pár měsíců později přijal otec jejího dítěte pozvání kapitána Křupky na jeho svatbu, na kterou dne 9. 4. 1 ABY vzal i ji. I když neměla moc náladu, nakonec si to užila, vzrušeně probírala fotbal s Branccou a Pennaltou a dokonce si na zahradě trochu zaházela s mládežníky od Hromfáračů.
Po svatbě se vrátila do Tyyyna a pokukovala po Kanrym, kdy si ji taky vezme.

Potenciála

Koncem srpna 1 ABY se jí narodí Figarro, naše čokoládová hvězda.