Hanna

Hanna, též známá jako Hrana nebo Pytlákova schovanka, byla Wookiee z Kashyyyku. Její otec byl slavný chytač Rumorodců, a protože šla v jeho šlépějích, stala se profesionální fotbalistkou na pozici diplomata.

Historie

Hanna se narodila roku 90 BBY ve městě Tyrvrarr. Počata byla přímo na fotbalovém hřišti, kde se poté také narodila, a protože její otec byl slavný Pytlák Rrihal, měla budoucí kariéru víceméně jasnou.
Hned, co se udržela nad hladinou, začala docházet na fotbalové tréninky. Protože byla postavou po tátovi a fackou dokázala suplovat řeznickou pistoli, tak krom brigádám při zabijačkách se věnovala zejména zácviku na pozici diplomata jejich fotbalového družstva.
Roku 73 BBY nastoupila poprvé na domácím hřišti, proti Rwookrrorro Rangers. Zápas skončil absolutním vítězstvím, kdy ještě před koncem poločasu ožrala celý soupeřův tým i s trenérem a jedním rozhodčím. Pytlákova schovanka, jak jí začali říkat, tak neudělala tátovi ostudu a až do konce klonových válek byla aktivním členem týmu.
Za Impéria byla poslána do Tábora 52, kde vyfasovala inhibiční čip a okopávala kashyyycký chmel. Když ji pak z nevolnictví zachránil Šošonský král, shodou okolností bývalý záložní střelec Rumorodců, neváhala, přidala se k jeho odboji a stala se jeho osobní strážkyní.

Potenciála

Možná si na něj, zaláskovaná, brousila zuby a pořádáním fotbalových zápasů mezi členy odboje bojovala proti trudomyslnosti.