Gurrgur

Gurrgur byl Wookiee z Kashyyyku, zasloužilý pěstitel tuřínů. Měl černou srst s blond žíháním. Celý život fandil Rwookrrorro Rangers a byl velkým obdivovatelem Zubizaretty.

Historie

Narodil se roku 333 BBY v Kachirhu a celý život se živil zemědělstvím, především pěstováním tuřínů na rodinné farmě. Ačkoliv byly jeho tuříny nejlepší široko daleko, zbytek rodiny ho dlouhá staletí vnímal jako moulu a v něm pozvolna zrál plán na to, jak vypadne a založí si vlastní farmu někde pěkně daleko.
Ideální příležitost dostal v roce 39 BBY, kdy přijal nabídku stát se kolonistou Alaris Prime a nastoupil na Thalmussen. Do války s Obchodní federací se nijak nezapojil, jakmile však bylo dobojováno, zabral si výbuchy zorané pole na okraji budoucího Chendrrlu a měl zaseto dřív než si zeměměřiči stihli hodit korunou, kdo začne lajnovat parcely. Až do konce éry Republiky tam pak v poklidu pěstoval tuříny a pravidelně s nimi vyhrával sektorové soutěže včetně těch o nejkurióznější tvar.1
Z příchodu Impéria neměl vůbec radost, utratil prakticky všechny peníze za zbraně a výbušniny a chystal se rozjet malé osobní povstání. Naneštěstí pro něj však byl bez jediného výstřelu zajat a jakožto nebezpečný zločinec putoval na Fisup VI, kde skončil v pracovním táboře Nihlus Hollow a osm let tam otročil.
Když se v táboře objevil Wyrrgy, brzy se spřátelili a dokonce spolu začali plánovat útěk. Naneštěstí si jej jako svou další identitu vyhlédl měňavec On a při jednom ze sesuvů v dolech jej zbaběle zabil, zbavil se těla a na dlouhou dobu se za něj vydával.