Gu'm Torel

citát

Gu'm Torel byl Rodian a bocman Rudých raubířů.

Jméno: Gu'm Torel
Rasa: Rodian
Rok narození: 54 BBY
Planeta narození: Rodia
Barva očí: černá

Stručný profil

Byl trochu tišší typ, ale chlast mu uměl rozvázat jazyk a jako první končil v salóncích s prostitutkami.

Specializace

Do boje se vrhal s krátkou šavlí, těžkým blasterem a bojovou zbrojí, a i když mu bylo už přes padesát, zahanboval o čtvrt století mladší členy posádky.

Zajímavosti

Úspěšně před Raubíři lovil potulné Jedie. Měl kybernetickou levou ruku. Mezi Raubíři sloužil i jeho kopřivák jménem Raki R'k, kterého si upekl v pirátském přístavu Tortuga s nějakou kurtizánou.

Jak se stal Raubířem?

Roku 17 BBY namířil v hospodské bitce blasterem na Rurrwaga. Kapitán Rudých raubířů mu vykloubil obě ruce a zabil by ho, nebýt rady bocmana Boogoneho.
Pro jeho odvahu/bláznovství mu slíbil, že ho nezabije, když se k němu přidá. Smlouvat nebylo o čem, a tak se dal dohromady už na palubě Sandokana a brzy začal oslňovat svým bojovým umem a nebojácným drajvem, kterým dokázal strhnout celou kompanii. Stal se kapitánovým nedocenitelným důstojníkem a po pár letech, kdy už byl Gu'm nechutně bohatý se spratky po všech vesmírných přístavech, dokonce Rurrwagovi úplně odpustil jejich prvotní seznámení.
Roku 14 BBY byl zvolen posádkou jako nový bocman a společně s touto hodností se stal také velitelem druhé výsadkové bandy.

Potenciália

Stále Raubíř.