Götterdämmerung

Götterdämmerung byl imperiální interdikční křižník pod velením admirálky Engels. Jejím šéfinženýrem byl Fabian Monetti.

Historie

Loď pocházela z loděnic na Kuatu a už krátce po svém pokřtění ji admirálka zapojila do svých plánů na svržení Císaře.
Tři týdny po zničení Hvězdy smrti se ji při pobytu na oběžné dráze Kashyyyku pokusili infiltrovat Kody-Kann Tonewy a Rou D'Rixx, ale akce nešla tak docela podle plánu. Nejprve ji zkomplikovala Fidorkka, která pak ale změnila strany a povstalcům pomohla, později zasáhla sama admirálka a prokoukla krytí skupiny. Došlo ke konfrontaci, admirál utekla a velkoryse umožnila třem potížistům útěk v záchranném modulu. Obratem však kanóny Götterdämmerungu srovnaly se zemí Tyrvrarr a vypustily jezero Varf.
Loď se následně postarala o to, aby uprchlé transportéry s otroky nemohly vstoupit do hyperprostoru. Ještě později byla těžce poškozena pyrogelovými hlavicemi shozenými z Jungle Jetu a musela strávit několik měsíců v suchém doku.
Po dokončení oprav měla hrát zásadní roli v plánovaném útoku na Citadelu Inkvizice.