Gerralt

[„Ó kurwa!“]
- Gerralt na příliš velkou nestvůru

Gerralt byl bílý Wookiee z Kashyyyku, deratizátor, jenž si víc rozuměl s prasovlky než s dvounohými chlupáči. Na krku nosil amulet s gerračí hlavou, v boji používal dva ryyky, jeden z chenachochanské oceli a druhý z mzzinchaleftského stříbra, a vařil si vlastní povzbuzovací lektvary, po nichž se kdokoliv jiný většinou zeblil jako čolek. Ačkoliv mu v žilách kolovala krev rodu Nanwooků, sám byl sterilní a neměl ji tedy jak předat další generaci.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se roku 62 BBY v Ittummi jako syn berserkera Hektora a jeho družky Boudiccy, která se o něj příkladně starala. Už v raném věku však byl zvláštní, nekomunikoval s ostatními a pravděpodobně vinou užírání syrových hub byl občas nezvladatelně agresivní, a tak se rodiče rozhodli ho poslat do kláštera.
Tam Gerralt sice dorazil, ale po pár týdnech utekl a v lese narazil na kult uctívačů gerrak, jehož příslušníci v něm spatřili vtělení jednoho z praprasovlků a ujali se ho. Jejich zacházení ho trochu zklidnilo, zejména proto, že jejich strava sestávala hlavně z omamných trav s mnoha vedlejšími účinky, a on mezi nimi vyrostl a naučil se šermovat, bojovat s monstry v Zemi stínů, vařit další lektvary a dokonce od nich dostal i moc pěkné zbraně, protože byl koneckonců vyvolený. V roce 47 BBY u nich i složil zkoušku dospělosti, která spočívala ve vypití obrovského množství nepříliš zdravých odvarů.1
V roce 42 BBY kult kočoval poblíž Rraholce, narazil na tamní loupežníky a odmítl jim cokoliv dát, což vyústilo v potyčku a bídnou smrt všech prasovlkařů kromě Gerralta, kterému se podařilo uprchnout. V následujících letech procestoval skoro celý Kashyyyk a živil se tím, že za úplatu zabíjel příšery. Vybudoval si tak slušnou reputaci profesionála, ale ani nadále ho nikdo nepovažoval za normálního a většina zákazníků byla ráda, když po obdržení odměny a panáku Duroského standardu odtáhl o město dál. Našlo se sice pár bláznivých cácorek, co propadly jeho pokřivenému šarmu a vyspaly se s ním, ale všechny pak rychle vystřízlivěly a byly tuze rády za to, že střílel slepými.
Během bitvy o Kachirho zrovna procházel severní tundru a než se vůbec dozvěděl o tom, že se na jeho rodné planetě odehrává poslední střet války klonů, bylo po všem.

Občanská válka

Celých osm let přežíval v ledové pustině a až roku 11 BBY na něj přišli otrokáři, nicméně se úspěšně bránil dost dlouho na to, aby mu na pomoc stihla přispěchat náhodná hlídka planetárního odboje, se kterou se následně dostal na základnu v mlhovině Tyyyn. Tam spal v nejodlehlejším skladišti, přispíval k chodu stanice tím, že hubil krysomuty, a prakticky s nikým nemluvil. Vysvětlili mu ale, že Juráška má nechat na pokoji, což bylo hlavní.
Akce na osvobození Tábora 52 se neúčastnil, ale když pak na stanici dorazila hromada nových Wookiů, z nichž někteří se chtěli přesouvat na Jolly Jedie, rozhodl se jít s nimi, protože stanice začínala být poněkud přeplněná. Litoval toho jenom chvíli, protože seznam příšer, které nesměl zabít, byl na stařičkém venatoru ještě delší, ale taky dostal vlastní kajutu úplně stranou, tak tam mohl v klidu rozjímat a pěstovat si čarovné byliny. Nějakou dobu se aklimatizoval a prošvihl tak svatbu Balmorry a Sulacca, ale mrzelo ho to jenom trochu. Naopak vůbec ho nemrzelo, že se na palubě nesetkal s tam přítomnou vlastní matkou, protože o ní nevěděl a ona byla navíc v kómatu.
Ve volbách nového kapitána po závodech na Raxusu Prime se zdržel hlasování a většina posádky úplně zapomněla, že tam s nimi je. Při prolézání odlehlých chodeb nicméně začátkem roku 1 ABY narazil na Snourru, a ač ji nejdřív považoval za příšeru a málem zabil, dopadlo to dobře a od té doby si sem tam pěkně popovídali.
Na kapitánovu svatbu dorazil, aby si zase jednou pořádně ožral držku, což se povedlo, a následně pokračoval ve stranění se.

d20

Fringer 3 / Soldier 3
Survival +10, Climb +8, Intimidate +8, Knowledge (wilderness lore) +7, Craft (potions) +6, Handle Animal +6, Listen +6, Move Silently +6, Ride +6, Spot +6, Treat Injury +6, Jump +5
Great Fortitude, Self-Sufficient, Resist Poison, Ambidexterity, Infamy, Two-Weapon Fighting