Georrggekes

Georrggekes byl tmavohnědý Wookiee, tesař a rodák z Tyrvrarru. Narodil se 9. 5. 210 BBY.

Jeho matkou byla věštkyně Rorscharrch, jíž její vize způsobovaly záchvaty, kterých se jako malý děsil.
Jeho otec Rurrwag byl válečný veterán zubatých válek, jehož viděl naposledy v deseti letech, když byl vyhnán z města kvůli hospodské rvačce, ve které zabil souseda, který Rorscharrch urazil, a následně byl smazán ze všech záznamů, jako by nikdy neexistoval.

Georrg se musel vyrovnávat s absencí otce, jenž mu v životě velice chyběl, a s matkou, která ho sice zahrnovala láskou, ale nemohla mu sloužit jako stabilní opěrný bod. Měl umělecký talent a jeho práce se dřevem byla vyhlášená, ale protože se o sebe potřeboval postarat a zaopatřit se, pracoval nejdříve jako dřevorubec a poté jako tesař a na uměleckou truhlařinu mu nezbýval čas.
Vyrůstal v Tyrvrraru, stejně jako jeho předci, a ačkoliv ho nikdo kvůli jeho otci neosočoval, vnímal, že jej ostatní posuzovali a čekali, jestli se z něj stane také vyvrhel jako Rurrwag a jeho děda s prastrýcem.
Naštěstí našel přítele, Arrtharuka, který byl sice o více jak sto let starší, ale padli si do oka a stali se nejlepšími kamarády.

Arrtharuk tou dobou pracoval jako pilot přepravní lodi a jeho šéfem byl jistý Gromba Hutt. Gromba bral Arrtharuka jako svého nadějného loajálního zaměstnance, kterého hodlal brzy využít v největší chybě svého života.

Gromba byl bohatý obchodník, huttský lord, a pokud může mít takový Hutt nejbližšího přítele, obchodního partnera, byl jím Anarad Hutt. Ti dva se respektovali a krom občasných “přátelských” potyček proti sobě nijak nezasahovali, dokonce se vzájemně zvali na své večírky a těchto pozvánek si velice cenili.
Naneštěstí se nechal Gromba zlákat návrhy pobočníků k rychlému a velkému přivýdělku. Anarad se roku 126 BBY stal čerstvým rodičem svého jediného potomka, který dostal jméno Anurak, a měl hrát hlavní roli. Gromba chtěl Anuraka unést a jako výkupné žádat část Anaradových obchodních regionů. Praktika, která nebyla mezi Hutty ničím výjimečným, a pokud by měli opačné role, Anarad by jistě přemýšlel o něčem podobném.
Gromba oslovil s úkolem unést a udržet v bezpečí Anuraka právě svého loajálního pilota Arrtharuka a nabídl mu královskou odměnu. Arrtahurk by nad ničím takovým normálně nepřemýšlel, ale smůla tomu tak chtěla, že se zamiloval do Naraasirry, dívky z váženého klanu Malrys. Naraasirra opětovala jeho city, ale její otec považoval Arrtharuka za chudého a nepřál jejich lásce. Potřeboval se chopit příležitosti, kterou Gromba nabízel (mělo jít vlastně o to vzít Anuraka na výlet a pohlídat ho), a protože v takové záležitosti důvěřoval pouze Georrgovi, nabídl mu partnerství.
Georrggekes na tom byl stejně. Byl zamilovaný do Leenncaany, dvojčete Naraasirry, a byl na tom ještě hůře než Arrtharuk. Bez kreditů, které by investoval do své vlastní živnosti, neměl šanci si ji nikdy vzít. Neváhal a přijal Arrtharukovu nabídku.
Únos v roce 122 BBY proběhl bez toho, aby kdokoliv přišel k těžší úhoně a vše šlo podle plánu. V průběhu čekání na výkupné se ale něco pokazilo a Anurak zemřel. Tragédie, která se neměla v žádném případě stát. Gromba si uvědomil šílenost a zbytečnost jeho plánu, ale už bylo pozdě. Anaradův potomek byl mrtvý. Zoufalý otec proklel Grombu i chlupáče, kteří u smrti jeho syna byli, a i všechny jejich potomky. Pomatený žalem slíbil pomstu. Gromba litoval toho, co se stalo, ale věděl, že není nic, čím by to mohl napravit. Vyplatil Arrtharukovi a Georrggekesovi slíbenou odměnu a více už o tom nikdy nemluvili.

Arrtharuk si za vydělané peníze založil přepravní společnost a malé opravářské doky, které se brzy rozrostly a i díky svým obchodním úspěchům velice zbohatl. Vztah s Grombou se ještě posílil a stali se doživotními přáteli.
Georrg si postavil dílnu, ve které začal vyrábět dřevěné lodě na zakázku, a brzy měl tolik objednávek, že měl práci na několik let dopředu. Leenncaanin otec už jej nemohl ignorovat.

O pár let později si jak Arrtharuk, tak Georrg vzali své vyvolené a založili rodiny.
Anarad ale nikdy nezapomněl a jednoho dne hodlal naplnit svou pomstu.

V roce 108 BBY se mu narodila dcera Rradcara.
V roce 107 BBY se mu narodil syn Demonbacca.
V roce 98 BBY se jeho syn ztratil při lumpárnách v lese a byl prohlášen za mrtvého.
V roce 96 BBY se z lesa vrátil a Georrg byl jako správný otec asi týden v lihu.
V roce 90 BBY s manželkou zadělali na dalšího potomka.
V roce 89 BBY při narozeninové oslavě svého syna byl právě svým synem pod vlivem airuruba zabit.