Georrggekes

Georrggekes byl tmavohnědý Wookiee, tesař a rodák z Tyrvrarru. Jeho matkou byla věštkyně Rorscharrch, jíž její vize způsobovaly záchvaty, kterých se jako malý děsil. Jeho otec Rurrwag byl válečný veterán zubatých válek, jehož viděl naposledy v deseti letech.

Historie

Narodil se 9. 5. 210 BBY a od malička se musel vyrovnávat s absencí otce, jenž mu v životě velice chyběl, a s matkou, která ho sice zahrnovala láskou, ale nemohla mu sloužit jako stabilní opěrný bod. Měl umělecký talent a jeho práce se dřevem byla vyhlášená, ale protože se o sebe potřeboval postarat a zaopatřit se, pracoval nejdříve jako dřevorubec a poté jako tesař a na uměleckou truhlařinu mu nezbýval čas.
Vyrůstal v Tyrvrraru, stejně jako jeho předci, a ačkoliv ho nikdo kvůli jeho otci neosočoval, vnímal, že jej ostatní posuzovali a čekali, jestli se z něj stane také vyvrhel jako Rurrwag a jeho děda s prastrýcem. Naštěstí našel přítele, Arrtharuka, který byl sice o více jak sto let starší, ale někdy kolem roku 123 BBY si padli do oka a stali se nejlepšími kamarády.
Arrtharuk tou dobou pracoval jako pilot přepravní lodi White Fang a jeho šéfem byl jistý Gromba Hutt. Ten také přišel s nápadem, jak rychle a snadno vydělat značné peníze: stačilo unést syna jeho obchodního rivala Anarada a požadovat za něj výkupné, jak se to ostatně mezi Hutty dělalo zcela běžně.
Gromba oslovil s úkolem unést a udržet v bezpečí Anuraka právě svého loajálního pilota Arrtharuka a nabídl mu královskou odměnu, ale tomu to přišlo příliš nemorální a raději místo sebe doporučil právě Georrga, který potřeboval rychle vydělat co nejvíc peněz. Byl totiž zamilovaný do Leenncaany z váženého rodu Malrys a bez zajištění neměl šanci ji získat. Neváhal tedy a Arrtharukovu nabídku přijal.
Únos v roce 123 BBY proběhl bez toho, aby kdokoliv přišel k těžší úhoně, a vše šlo podle plánu, ale následně došlo k blíže neurčené tragédii, kdy malý Hutt zemřel. Žalem zničený otec pak proklel nejen Georrga, ale i všechny jeho příbuzné a potomky, a slíbil jim pomstu. Gromba litoval toho, co se stalo, ale věděl, že není nic, čím by to mohl napravit. Vyplatil Georrggekesovi slíbenou odměnu a více už o tom nikdy nemluvili.
Georrg si postavil dílnu, ve které začal vyrábět dřevěné lodě na zakázku, a brzy měl tolik objednávek, že měl práci na několik let dopředu. Leenncaanin otec už jej nemohl ignorovat a o pár let později svolil ke sňatku.
V roce 108 BBY se mu narodila dcera Rradcara a o rok později syn Demonbacca.
V roce 98 BBY se jeho syn ztratil při lumpárnách v lese a byl prohlášen za mrtvého. O dva roky později se však z lesa šťastně vrátil a Georrg byl jako správný otec asi týden v lihu.
V roce 90 BBY s manželkou zadělali na dalšího potomka.
V roce 89 BBY při narozeninové oslavě svého syna byl právě tímto synem pod vlivem airuruba zabit.