Generis

Generis byla hustě zalesněná planeta v sektoru Atrivis ve Vnějším okraji. Tamní gravitace byla trochu vyšší, povrch pokrývaly převážně oceány, pralesy a travnaté pláně. Měla bohatou biosféru a hydrosféru a nacházelo se tam několik ruin Nekonečného impéria. V hlavním městě žily přibližně dva tisíce permanentních osadníků, ostatní sídliště nestála ani za řeč.

Historie

Planeta byla součástí Nekonečného impéria a Rakatové tam vybudovali hned několik chrámů. Ve staletích po jejich odchodu však rychle zchátraly a prvním lidským kolonistům byly po dlouhou dobu skryty v džungli. Tamní kolonie byla relativně stará, ale také relativně bezvýznamná a nestalo se tam nikdy nic zajímavého.
Krátce po začátku války klonů převzaly kontrolu nad hlavním městem organizované skupiny žoldáků, pro které představovala malá kolonie ideální cíl. Přes odpor místní milice pak zůstala v jejich područí až do druhého roku války, kdy domácím pomohla rytířka Jedi Nikki s batalionem klonů. Během okupace navštívila planetu Jefferson Starship, jejíž posádka prodávala žoldákům tabák a alkohol.
S pádem Republiky převzal kontrolu nad planetou imperiální guvernér, ale pro její nevýznamnost na ni nikdy fyzicky nezavítal. Protože tam však roku 17 BBY vznikla partyzánská jednotka založená Lo'zekem Vittharem a dalšími nespokojenými občany, byl tam nakonec odeslán alespoň kontingent stormtrooperů, který měl místní populaci trochu domluvit.
V březnu roku 1 ABY se tam konal koncert Ding Dong Dugs, v jehož závěru byla kapela zatčena Impériem a odeslána do nedalekého Lenicova pásu.

Rodáci