Gagarrin

Gagarrin byl Wookiee z Kashyyyku, raketový inženýr a zkušební pilot, otec Michurrina a Bazuccy, starší bratr Buzzbaccy a údajně prapotomek Geroje.

Historie

Narodil se v roce 438 BBY v Zhamberrce, ale jakmile mohl chodit, už ho to táhlo pryč. Jeho intelekt a odvaha byly naštěstí zavčas odhaleny, on vystudoval technickou univerzitu ve Rwookrrorro a stal se nejen návrhářem nových motorů, ale také zkušebním pilotem nových strojů. Prakticky celý svůj pozdější život zasvětil snahám vyhecovat obyvatelstvo své domovské planety ke kolektivní stavbě vesmírné stanice, která by je chránila před nájezdy ze sousední Trandoshi, a podřizoval tomu všechno včetně osobního života. Hodně cestoval, v žádném městě nevydržel déle než pár let a i když si v každém jakožto odvážný pilot našel nějakou tu známost, nebylo to nic dlouhodobého. Mnohem víc mu ale vadily nezdary na poli plánované stavby vesmírné stanice, které se nikdy nedostaly přes fázi shánění financí. Jeho největším úspěchem tak zůstalo důkladné otestování několika nových prototypů a zasvěcení Riltorra do tajů inženýrství a balistiky.
Zemřel v roce 75 BBY, když jeho cvičný katamarán za nevyjasněných okolností havaroval poblíž Lurkooro. Zůstali po něm syn Michurrin, kterého si pořídil v raném mládí, relativně se o něj zajímal a vždy ho vedl k co nejvyššímu vzdělání, a dcera Bazucca, která byla spíše produktem jeho poslední mízy a kterou ani nestihl přiznat.