Furra

[„Co ty ses mi nakradla švestek a hrušek!“]
- Furra vítá Jessicu Karnis

Furra byl Wookiee z Kashyyyku, přesněji z Tyrvrarru, který měl během bitvy u Kachirha na krku již 641 let. Znal každého z Tyrvrarru a měl pamatováka na vylomeniny nezbedníků, kterým jejich prohřešky rád a významně připomínal i po sto letech. Byl zapřísáhlý pijan Tyrvrarráku.

Historie

Narodil se roku 660 BBBY a zažil toho tedy opravdu hodně. Pamatoval si mimo jiné, jak Demonbacca s Luccyzbann adoptovali lidské mládě a jak mu to mládě kradlo ovoce. Jessicu potkal i v roce 29 BBY na pohřbu Luccy a pak až od deset let později, krátce po vydání rozkazu 66, kdy společně se Simbaccou procházela Tyrvrarrem.
I jeho zastihla imperiální okupace Kashyyyku, ale protože byl už moc starý na práci v Táboře 52 a imperiálům přišlo zbytečné na něj plýtvat municí, nechali ho bez inhibičního čipu a on veškerý čas trávil v Hrbatém hroznu. Tam popíjel rum a také posílal šifrované zprávy Šošonskému králi.
Dne 28. 3. 0 ABY dělal totéž, takže i díky němu získal kashyyycký odboj informace k osvobození vězňů z přilehlého tábora, a stal se jedinou obětí při zničení jeho rodného města. Protože byl tou dobou na šrot, ani ho to nebolelo.