Fousy v kupce sena

Fousy v kupce sena: 19.-20. 4. 1 ABY
Kdo se zúčastnil: Banana Brannigan, Emily, Štěkna
Místo určení: vícero

Úvod do děje

Kapitánu Simbaccovi vrtalo hlavou, proč že to Inkvizice pase po údajně dávno mrtvém Woallcu Con-Denyzzovi, a rozhodl se, že nechá přezkoumat okolnosti jeho úmrtí. Nebylo totiž tak docela vyloučené, že jako mistr iluzí nějakým způsobem přežil a teď se dostal do maléru. Konzultoval to se strýčkem a tátou, díky čemuž se dozvěděl další detaily mistrovy smrti a rozhodl se je prověřit. Jeho tři nejlepší údernice pak popadly lopaty, nasedly na Ilchi a vyrazily.

Detaily

19. 4. 1 ABY

01:00 Ilchi odstartovala z Jolly Jedie a zamířila do sektoru Chommell.
13:10 Vyskočila z hyperprostoru v soustavě Tenengara a Štěkna zahájila sestup k Miu Leptonis IV, kde přistála v jednom z doků ve Fogsmeade.
13:12 Výletnice vzaly lopaty, nechaly astrodroida na stráži a zamířily k místu kousek za městem, kde Deek kdysi Woallce na Wyrrgyho přání pochoval.
14:01 Našly místo a začaly s odkrýváním sedm let starého, deštěm důkladně promočeného hrobu.
14:23 Lopata narazila o něco tvrdého a následně byly odhaleny kosterní pozůstatky humanoidního muže. Světelný meč u nich nebyl, s čímž ale díky výpovědi Deeka ani nepočítaly. Banana odebrala vzorek kosti a dřeně kvůli analýze a vyfotila si čelist pro porovnání dentálních záznamů.
14:25 Během opětovného zakopávání ostatků Emily zjistila, že se sledovací zařízení, které nedávno umístily na inkviziční nákladní loď, objevilo v soustavě Ha’ti.
14:31 Urychleně dokončily opětovný pohřeb kostry, upustily od plánované návštěvy hrobu Jessicy a v hustém dešti vyrazily zpátky na loď, kontaktovat kapitána.
14:45 Simbacca byl z nálezu volaký zmätený, ale výlet na Tortugu jim schválil, pod podmínkou, že budou opatrné a přivezou mu kýbl třtinového cukru na lívance.
14:48 Ilchi opustila gravitační stín měsíce i planety a zmizela v hyperprostoru.

20. 4. 1 ABY

04:50 Po čtrnáctihodinové cestě Trielluským obchodním tahem vyskočila Ilchi v soustavě Ha’ti a Štěkna ji začala navádět k jediné obývané planetě. Senzory neodhalily přítomnost žádné větší lodi, sledovací zařízení bylo pryč, nezaměřitelné někde v hyperprostoru.
04:53 Holky přistály v jednom z větších hangárů, zabezpečily loď a obezřetně vyrazily na průzkum.
04:59 Emily oslovila prvního relativně civilizovaně vypadajícího piráta a zjistila od něj, že se po přístavu nedávno skutečně poflakoval inkvizitor s doprovodem. On sám o něm nic dalšího nevěděl, ale vzal skupinu do blízkého podniku, kde se nacházela celá řada dalších milých bytostí, které mohly vědět víc.
05:02 Štěkna si objednala dvě Republiky a hlídala Bananu, aby moc nezneužívala toho, že neměli problém jí nalít taky, Emily se vydala mezi pirátstvo s rumem levnějším.
05:03 Emily s pomocí několika štamgastů lokalizovala jednoho, co se s inkvizitorem údajně bavil trochu déle, a přisedla si k němu. Přes značné stádium opilosti pookřál, když zjistil, že je ochotna mu zaplatit další chlast, a rozpovídal se o tom, jak se ho ten sympatický imperiál vyptával na jeho bývalého zaměstnavatele, Void Raiders. Dle vlastních slov mu toho ale mnoho neřekl, protože pro ně přestal pracovat už dávno.
05:10 Protože osazenstvo Sprosté opice již bylo vytěženo, zkusily návštěvnice ještě vedlejší nevěstinec, kde měly trochu větší štěstí. Bordelmamá sice nejdřív zbledla, když viděla Štěknu, ale jakmile vyšlo najevo, že trojice přišla jenom pro informace, spolupracovala přímo příkladně. O Void Raiders věděla jen to, že měli základnu v nedaleké soustavě, kam jim občas posílala všechny zaměstnankyně, a přiznala se, že přesně to samé řekla i tomu fešnému inkvizitorovi.
05:13 Cestou zpátky do hangáru koupila Štěkna pytel cukru pro kapitána a společně se rozhodly, že pro jistotu prověří onu základnu Void Raiders, aby věděly, kolik toho tam mohla Inkvizice zjistit.
05:16 Ilchi se dostala na oběžnou dráhu, Banana vypočítala kurs a Štěkna na to šlápla.
05:29 Ilchi vyskočila v nedaleké soustavě, na senzorech byl úplný klid, sledovací zařízení se stále nacházelo v hyperprostoru.
05:35 Ilchi přistála v rozbombardovaných troskách bývalé základny Void Raiders a posádka zahájila zkusmý průzkum okolí.
05:51 Štěkna našla v prachu otisky přistávacích vzpěr raketoplánu třídy Lambda a několik párů těžkých armádních bot. V okolí nebyla nalezena jakákoliv funkční elektronika ani stopy toho, že by tam imperiálové strávili víc jak pár hodin.
05:59 Banana dokončila prohlídku Ilchi kvůli potenciálním sledovacím zařízením a mohly startovat.
09:22 Ilchi byla zpátky u Jolly Jedie, úspěšně přistála a trojice se s poznatky vydala do Koktavé školnice, za kapitánem.

Následky

Radiouhlíková metoda určila dobu úmrtí kostry v hrobě na rok 10 BBY, plus mínus osmdesát let, dentální záznamy nebylo s čím porovnat. Pozdější analýza DNA ale potvrdila příbuznost s Trojkou.
Posádka Limbu zjistila, že ať už je to minule o výkupné obral kdokoliv, Void Raiders to nebyli, a mohla pokračovat v honu na svého domnělého Jedie.