Fnis

Fnis byl mourovatý Togorian, velmi dobrý přítel Šošonského krále a togorijský juniorský mistr v plavání.

Historie

Narodil se na Togorii roku 42 BBY do rodiny standardní střední třídy. Na škole vynikal ve sportech a ze všeho nejvíce v plavání, ve kterém to dotáhl dost daleko.
Profesionální kariéru mu překazily klonové války a následně nástup Impéria, za kterého byl nuceně nasazen po různých stavbách, kde zneužívali jeho fyzickou sílu. Jakmile se mu naskytla příležitost, práskl do bot a po nějaké době skončil v odbojové skupině pod vedením Kanrryuha. Zvěsti o jeho odvaze a skutcích se brzy rozkřikly a on byl považován za jednoho z hrdinů odboje proti Impériu.
Společně s Kanrym a skupinou dalších povstalců se v roce 9 BBY vydal na Ronttoro III, kde měli vysvobodit tři důležité osoby pro odboj. Při útěku byli bohužel zahnáni do řeky Rancor, která je strhla do vodopádu, jehož pád se stal Fnisovi osudným. Udeřil se hlavou o pod vodou skrytý kámen, upadl do bezvědomí a nebýt Deeka, utopil by se.
Kanry jej v bezvědomí odvezl na základnu kashyyyckého odboje v mlhovině Tyyyn, ale z probrat ho z bezvědomí se nepodařilo. Šance na probuzení byly mizivé, ale Kanry to se svým přítelem nehodlal vzdát.