Flok Im'jia

Flok Im'jia byl Bothan z Kothlisu, pašerák, otec Byorna. Nechyběla mu odvaha ani koňská dávka šarmu, a tak neměl nouzi o milenky a až do své smrti se z většiny problémů zvládal drze vykecat. Alkoholu ani jiným neřestem příliš neholdoval, při zvláštních příležitostech si ale rád pochutnal na menším množství kvalitnějšího koňaku bothanské výroby.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se v roce 87 BBY na Kothlisu a už na základní škole přemýšlel, jak se v budoucnu moc nenadřít. V šestnácti vymyslel plán, jak na oslavě tehdejší hlavy klanu Alya s pomocí feromonů a chemie sbalit některou z jeho dcer, ale protože neodhadl dávkování, byl nakonec rád, že při tom nikdo neumřel.1 Vyklidil pole, dostudoval střední školu a pořád nevěděl, kam se vrtnout.
Nějaký čas se tedy živil jako sňatkový podvodník, ovšem byl dopaden a hrozilo, že půjde za mříže. Raději tedy přijal nabídku Spynetu, že pro něj bude pracovat v terénu, což si užíval ještě víc než předchozí zaměstnání minimálně proto, že to bylo výnosnější.2
V roce 41 BBY vyhrál na jediný lístek v tombole vrak korvety třídy Defender3 a strávil tři roky jeho opravami. V roce 39 BBY se dozvěděl, že mu jedna z jeho přístavních známostí porodila syna, ale vzít si ji odmítl, pouze na chlapce posílal alimenty a sem tam ho navštívil. Loď mu v následujících letech nosila štěstí a on vydělal slušný balík na zakázkách pro různé podsvětní živly. Roku 35 BBY prolétal asteroidovým pásem nedaleko planety Vor Deo a všiml si na jednom z kamenů vraku, z nějž obratem zachránil lady Hyenu. Později ji dopravil na Idigaro a pak pokračoval v přepravní činnosti.

Občanská válka

Pro vysoký věk nakonec krátce po roce 19 BBY s pašeráctvím seknul, předal Zaječí pracku nové generaci a šel si užívat důchodu.
Dlouho mu to však nevydrželo, nudil se a Impérium ho štvalo čím dál víc, a tak se znovu zapojil do služby pro Spynet, tentokrát mnohem aktivněji a vysloveně na postu agenta. Velení mu nesvěřovalo příliš exponované akce, protože bylo zjevné, že už má nejlepší léta za sebou, nicméně pravidelně překvapoval slušnými výkony a několikrát se vykecal z maléru, který by mladší kolegy nejspíš stál život. Ještě v roce 2 BBY, v pětaosmdesáti, byl aktivním agentem a spolu s kolegou objevili při jedné akci dokumenty odkazující na stavbu čehosi velkého u Endoru. Protože však nešlo o dokončený projekt, Flok to odmávl4 a odcházeli odtamtud se sadou přístupových kódů k několika nákladním výtahům.
O pár dní později ho skolil infarkt, pohřben byl na rodném Kothlisu.