Fidorkka

Fidorkka byla Wookiee z Kashyyyku, gladiátorka, lovkyně odměn, sběračka trofejí a později členka posádky Jolly Jedie. Známá byla převážně jako Furriosa, ale mezi hardcore fanoušky také jako Demoliční koule.

Jméno: Fidorkka
Rasa: Wookiee
Rok narození: 63 BBY
Planeta narození: Kashyyyku
Barva očí: zelená

Vzhled

Byla to kočka, měřila dva metry čtyřicet a vážila podle toho, i když nikdo se na přesnou váhu nikdy neměl odvahu zeptat. Čokoládově hnědá srst, lesklá a viditelně opečovávaná. Na hlavně jí tvořila dredy. Důležitou součástí její image byly i prsní implantáty, které si pořídila během gladiátorské kariéry, aby fanouškové na první pohled viděli, že jde o samici. Kolem krku nosila obojek, v němž byl zabudovaný překladač.
Nosila také wroshyrové brnění upravené přímo na míru, její hlavní zbraní byla velká mačeta a na levé ruce nosila skládací gunganský energetický štít.

Povaha

Komplexní. Bylo na ní znát, že je dcerou berserkera, protože měla silně násilnické sklony, v některých případech byla lehce nezvladatelná a přinejmenším impulzivní. Ráda využívala svůj vzhled k zastrašování a moc jí to šlo, ale ve skrytu duše to byla i v dospělosti pořád ta malá, od rodiny unesená holka, která toužila po lásce a rodinném zázemí. Když ji někdo rozzlobil, byla zlá a nebrala si servítky s naprosto nikým. Nerada ubližovala nevinným zvířátkům, ale u myslících tvorů s tím neměla nejmenší problém.
Pobyt mezi chlupáči na Jolly Jediovi na ni měl pozitivní vliv a ona začala ukazovat i svou světlejší a hlavně vlídnější stránku. Ač to nebylo moc znát a dávala to najevo poněkud svérázně, poznala i lásku.

Rodina

Otec Solfernus, matka Tatranca.
Z matčiny strany děda Maakatrr a babička Farfalla, teta Tatramatca, bratranec Champbacca.

Důležité vztahy

Potenciální manžel Chlouppek, potenciální děti Appu, Appa, Alpa, Gyrros, Wysska a Wyggum.

Dovednosti

Zvládala vyrazit libovolné dveře a zlí jazykové tvrdili, že jinak je otevřít vlastně ani neuměla. Byla lehce citlivá k Síle, ale nikdy nebyla cvičena, a byla skoro tak silná jako Wyrrgy.
Ze zbraní silně preferovala ty na blízko, což mělo ale ten nemilý následek, že se střelnými byla úplně marná a radši je podobně jako její bratranec házela. Bičem uměla zhasnout a možná i zapálit svíčku. Byla šikovná stopařka, zkušeně šplhala po stromech a dokázala se mezi větmi pohybovat podobně jako Tarzarr, excelovala v zastrašování lidí. Rozuměla basicu a trandoshanštině, dokázala si poradit s výbušninami a zvládala pilotovat svoji loď, Opilou mouchu. Neztratila se ani v lese a věděla něco málo o bylinkách.

Životopis

Před rozkazem 66

Narodila se roku 63 BBY v Ittummi jako dcera berserkera a učitelky a ve čtyřech letech ji při výcviku přežití v lese zajali opilí trandoshanští puberťáci, kteří se chtěli předvést před svými šéfy a rodiči. Měla být předána jako dárek otci jednoho z nich, který ale pocházel z generace Trandoshanů ovlivněných převýchovou po zubatých válkách a nijak extrémně poctěn se necítil. Nařídil synovi, ať se o Fidorkku postará a ať ji vycvičí, protože se s ní bude muset v den jejích osmnáctin utkat a buď ji zabít, nebo padnout se ctí. Samozřejmě mu přišlo logické její výcvik zanedbat, aby to měl lehčí, a jen ji sem tam přišel opilý zmlátit, ale když pak na souboj došlo a ona proti němu stála jenom s příborovým nožem od Trandoshanova otce, stejně ho navzdory jeho výzbroji celkem s přehledem porazila. Za odměnu dostala čtyřiadvacetihodinovou dobu hájení, během které mohla beztrestně zmizet z planety a získat si svobodu. Nikdo nečekal, že by to zvládla, nicméně zasáhl hledač talentů z gladiátorské lodi Colosseus, který ji vzal zadním vchodem s tím, že pro něj bude pracovat.
Nějakých dvacet let bojovala jako gladiátorka v aréně, volný čas trávila rvačkami a chlastáním, ale pozvolna získávala zkušenosti a reputaci. Po skončení dvacetiletého kontraktu dostala volnost a nějakou tu hotovost a práskla do bot. Užívala si svobodu, a to navzdory faktu, že občas přišla o chlupy1 nebo se z jejího rande vyklubal úplný pitomec2.
Toho, že vypukly nějaké klonové války, si v podstatě ani nevšimla a dál utrácela veškeré úspory. Sem tam vymlátila nějakou hospodu, mezi nimi i Memento Venari, načež se jí ujal Hutt Jewie, který ji už nějakou dobu sledoval, slušně na ní zbohatl a čekal na příležitost, kdy neodmítne jeho nabídky na odvedení nějaké té špinavé práce. Na kterou měla talent a rychle se díky ní dostala k nějakým těm penězům. V jedné chlastací hře vyhrála Opilou mouchu od chlapíka, který se potřeboval bez poplatků zbavit šrotu na odpis, a v následujících letech cestovala galaxií na její palubě. Mimo jiné se postarala o Sat-aana, a to navzdory tomu, že byl ozbrojen světelným mečem z neznámého zdroje3.

Občanská válka

Do konfliktu mezi Impériem a povstalci se nijak zásadněji nezapojovala, hodně hrála karty a zabíjela lidi, až jednoho dne opět vymlátila hospodu a byla u toho chycena přesilou připravených imperiálních vojáků na Nar Shaddaa. Byla převezena na Kashyyyk, kde si ji osobně vyžádala Frau Engels, protože ji znala z jejích gladiátorských her a chtěla ve své ochrance někoho s její kuráží.
Na palubě se brzy objevil Kody-Kann Tonewy, kterého dostala za úkol hlídat a kterého přistihla při sabotáži. Práci mu nejdřív zkomplikovala, ale pak byla naopak velmi nápomocná a ještě téhož dne z Götterdämmerungu odlétala s ním, v únikovém modulu. Společně s Kodym a jeho synem Rodým přežila jak Chenachochan, tak loupežníky v Rraholci a dostala se na Jungle Jet, který toho času pilotoval její bratranec.
S ním a s Chlouppkem, který po ní už cestou házel očkem, se dostala na základnu odboje v mlhovině Tyyn a následně posílila křupkový odboj kapitána Simbaccy.

d20

Intimidate +17, Climb +13, Jump +11, Survival +10, Demolitions +8, Knowledge (Trandoshans, Wookiees) +7, Listen +7, Move Silently +7, Spot +7, Force Defense +6, Force Stealth +6, Heal Self +6
Extended Rage, Headstrong, Track, Known Enemy (Wookiees), Two-Weapon Fighting, Brachiation, Power Attack, Improved Overrun, Stamina, Cleave
Skill Mastery (Intimidate)