Fichurra

[„Já už ten taterrrák nechci ani vidět!“]
- Erris při porodu

Fichurra byla druhé a poslední dítě Champbaccy a Erris, mladší sestra Simbaccy a příslušnice pekařské větve rodu Chimalli. Byla citlivá k Síle, i když v porovnání s bratrem výrazně méně, a už v raném věku prokazovala svůj vrozený hudební sluch tím, že uměla hrát na bonga dřív než mluvit. Srst měla beznadějně zlatavě blonďatou a už jako dítě zbožňovala klobouky, které v půlce případů nosila a v druhé půlce jedla.

Historie

Narodila se 1. 4. 1 ABY na palubě Jolly Jedie, po komplikovaném porodu, u nějž významně asistoval Chlouppek a který Erris málem nepřežila. Jméno dostala po dědovi Churrovi, jenž zemřel krátce před jejím početím, a stala se díky tomu jedním ze dvou tvorů v galaxii, jejichž jména její táta zkracoval, a to na . Už její první řev dával tušit, že z ní jednou bude zpěvačka, a když se pak naučila mluvit, začal ten pravý punk. Zpočátku ji vychovávala téměř výhradně matka, ale když pak začala chodit do školky k paní učitelce, tetě Tatramatce, už se občas angažoval i otec, i když je otázka, jestli to bylo dobře nebo ne.

Potenciália

Zatím se přesně neví, jaká bude, jen že bude válet i na housle, že bude fakt moc pěkně growlovat, že ji v užívání Síly bude učit strýček Chlouppek a že bude asi dost bezprostřední.1 Možná díky němu bude aspirovat na šamanku a zkusí se dostat k Baran Do, kde naplní starodávné proroctví založením punkové kapely, možná bude hrát Logannu v nové verzi seriálu, možná jí to všechno máma zakáže a vychová z ní další princeznu. A možná z ní v budoucnu bude první náčelnice obnoveného Karrambaculleku, až vytáhne dědečkovu čepel z futer jeho pracovny, a dokonce senátorka za sektor Mytaranor, když všechny ostatní kandidáty rozstřílí První řád i s Hosnianem Prime.2 A možná si vezme Wygguma.
Každopádně bude sice epesní vyjednavačka, ale dost marná bojovnice, takže jí tatínek pomůže s konstrukcí světelné naginaty místo klasického meče, pokud se toho tedy dožije a pokud to nezapomene.

d20

jakmile se naučila mluvit
Noble 1
Entertain (drums, song) +6, Craft (musical instruments) +5, Empathy +5, Listen +5, Sense Motive +5, Diplomacy +4, Entertain (violin), Knowledge (Jedi lore) +4
Artistic

400 ABY v jedné z možných budoucností
Noble 4 / Force Adept 3 / Baran Do Guardian 3 / Priest 2 / Political Advisor 3 / Holovid Star 1 / Senator 4
Diplomacy +22, Entertain (drums, song, violin) +18, Sense Motive +16, Bluff +15, Listen +14, Empathy +12, Enhance Senses +12, Force Lightning +12, Intimidate +12, Knowledge (bureaucracy) +12, See Force +12, Sever Force +12, Affect Mind +10, Survival +10
Artistic, Cosmopolitan (Entertain), Alertness, High Culture, Battle Meditation, Influence, Fame, Aristocrat's Honor, Trustworthy, Diplomatic Immunity (New Republic), Political Pull, Bureaucratic Flair, Improved Initiative
Skill Mastery (Sever Force), Inspire Sympathy, Inspire Trust