Fia Sewastis

Fia Sewastis byla twi'lecká mistryně řádu Zeison Sha a profesorka geologie. Byla to zkušená horolezkyně, měla výcvik v zacházení s vrhacím kotoučem a vlastnila ochočený kámen.

Historie

Narodila se roku 75 BBY na Yanibaru v Divokém vesmíru a záhy byla zasvěcena do řádu Zeison Sha, kde rychle postupovala výcvikem a pro svou snaživost se brzy stala mistryní.
V roce 20 BBY svou planetu opustila, aby pátrala po jednom členovi řádu, který propadl temné straně a hrozilo, že začne páchat nekalosti. Dopadla ho v sektoru Tenengara, zachránila při tom několik civilistů a dostala se i do zpráv. Tam ji zahlédl Champbacca, který ji obratem pozval jako externí, slušně placenou lektorku do své akademie, což přijala. Během několika málo dní tam odučila pár přednášek o geologii a bojovém užití telekineze, ale díky Adélce se moc nevyspala1 a před odletem jí byla vymazána paměť.2 Když se probudila v Zeleném lampionu, zkoušela si vzpomenout, jak se tam dostala, ovšem nepovedlo se jí to3 a radši se vrátila zpátky domů, kde na ni čekala hromada kreditů od anonymního mecenáše.
Po pádu Republiky pomáhala zbytku svého řádu zmírňovat imperiální okupaci jejich planety a nezřídka sáhla po disku, ale pro pokročilý věk fungovala hlavně jako konzultant a dál učila. V roce 2 BBY se jí ve třídě sešla skupina žáků, která jí svým složením připomínala tu z enklávy, ale ani nadále se na své působení na Miu Leptonis IV nerozpomněla.4

d20

Force Adept 4 / Scout 2 / Zeison Sha Warrior 5
Move Object +18, Climb +15, Force Strike +15, Knowledge (geology) +15, Demolitions +10, Tumble +10
Kinetic Might, Lightning Reflexes, Endurance, Great Fortitude, Focus, Recover Weapon, Steady