Fatayyr

[„En garde!“]
- Fatayyr provokuje

Fatayyr byl Wookiee z Coruscantu, syn Zaatara, mladší bratr Bulgurra. Nikdy z něj nebyl gardista, místo toho se věnoval šermu a chtěl být mušketýrem, čímž svého otce velmi zahanbil a doma se o něm moc nemluvilo. Během občanské války posílil povstaleckou buňku kapitána Simbaccy a stal se členem posádky Jolly Jedie.

Historie

Před rozkazem 66

Narodil se někdy před rokem 100 BBY jako mladší bratr Bulgurra, který svému otci dělal radost v každém směru, a už jako malého ho to dost poznamenalo. Ačkoliv se nejdřív snažil prosadit se v oborech, kde bratr neexceloval, u otce mu to nevyneslo žádný respekt, a tak se Fatayr rozhodl, že holt bude lepším rebelem proti zaběhnutému pořádku. Už na střední škole vymyslel, že se stane mušketýrem, v čemž se mu náramně hodil ten základní vojenský výcvik, kterým si jako syn kapitána senátní gardy prostě projít musel. Potajmu si našel mistra a než Zaatara vůbec napadlo si syna zkontrolovat, jestli nedělá nějaké nepřístojnosti, uměl už slušně tradiční šavlový tanec a ohánět se vibrorapírem. Taky si stál za tím, že prostě bude mušketýrem, ač se to už v galaxii pár milénií nenosí, a následně se s otcem pohádal tak, že utekl z domova.
Už dlouho před válkou klonů byl vyhlášeným šermířem a na živobytí si vydělával v soubojových arénách v Korporátním sektoru, kde se neměl špatně. Přečkal tam i válku klonů a teprve na jejím konci, kdy se začaly šířit zvěsti o chystaném útoku Konfederace na Kachirho, se vydal na Kashyyyk, aby taky přiložil čepel k dílu.
Dorazil nicméně pozdě a nakonec byl rád, když se mu podařilo uniknout otrokářům. Se štěstím byl zachráněn kashyyyckým odbojem, jehož řady obratem posílil. A navzdory tomu, že byl při několika akcích velmi užitečný, si z něj i tam dělali srandu, že s tím párátkem vypadá jako buzerant, takže jich musel pár zesměšnit, než ho začali respektovat.

Občanská válka

Žil společně s dalšími odbojáři na základně v mlhovině Tyyyn, sem tam pomohl s nějakou tou akcí a pomalu se sbližoval se staniční barmankou Matlarrou. Tři týdny po zničení Hvězdy smrti pak na palubě potkal svou zachráněnou neteř Merumeccu, a protože ona i Matlarra se rozhodly pro přesun na novou loď, k nové buňce, šel s nimi.

Potenciália

I na Jolly Jediovi se nejspíš najde dost takových, co se mu budou pošklebovat, ale jemu to bude ukradené a může zájemce učit jak šavlový tanec, tak nějaké ty soubojové fígle. Plus bude mít víc času na Matlarru, což vyústí v narození Mallafatrry.

d20

Soldier 6 / Master Duelist 4
Entertain (sabre dance) +16, Balance +14, Bluff +12, Tumble +12, Intimidate +10, Jump +10, Sense Motive +10, Escape Artist +7, Move Silently +7
Cosmopolitan (Balance), Dodge, High Culture, Weapon Finesse (vibrorapier), Feapon Focus (vibrorapier), Superior Expertise, Weapon Specialization (vibrorapier), Agile Riposte