Fárač

FC Fárač Chenachochan byl nejhorší fotbalový tým v dějinách Kashyyyku. Ve znaku měl srp a kladivo, původní erb rodu Kommanch. V domovském Chenachochanu mu záhy fandil úplně každý, mnozí i dost militantně, a když se týmu občas povedlo remizovat s FC Hromosvodi ze Zhamberrka, druhým nejhorším týmem planetární ligy, bylo v alejích ještě víc nablito než obvykle. Historicky nejlepším střelcem týmu byl Murrinho, jenž se několikrát vyznamenal i na pozici dofukovače.

Historie

Založili ho roku 1012 BBY havíři z Chenachochanu, když se jim zrovna zřítila šachta a oni nemohli fárat, a o rok později mu na počest zesnulého prasoudruha Marrxe pokomančili znak. Ačkoliv pak jeho členům nechyběl zápal pro věc, neměli při rubání moc čas trénovat a většina jich měla plíce plné prachu, což bylo na výkonech jasně znát.
Pohár nezískali ani jednou, zcela výjimečná pro ně byla i situace, kdy neskončili úplně poslední.
Jejich poslední zápas s Hromosvody v Zhamberrce 15. 5. 19 BBY byl zároveň posledním zápasem kashyyycké ligy v éře Republiky, neboť v jeho závěru došlo k převratu. Hráči díky tomu přežili zkázu domovské vesnice a měli šanci se ukrýt v lesích, ale většina jich během okupace padla a přeživší Murrinho vstoupil roku 0 ABY do nového klubu Hromfárač, takže Fárač jako takový zanikl s rozkazem 66.