Fanouš

Fanouš byl Barabel z Chrchlu, mistr palič, vrchní sládek a správce lihovarů Ch&Ch.

Historie

Narodil se neznámo kde a brzy v sobě objevil talent na pálení lihu, vynalézání nových postupů a příchutí a taky na vyhazování věcí do vzduchu. Podnikat v lihovarnictví začal někdy kolem roku 25 BBY, ale jeho úspěch rychle upoutal pozornost Republiky a na místo byli vysláni dva rytíři Jedi, aby prošetřili legálnost celé operace. Champbacca a Jessica Karnis Barabela s pomocí servírky ve Flusu snadno nalezli a zjistili, že všechno tak úplně legální není, ale protože jim jeho produkty tuze chutnaly, vymysleli spolu způsob, jak to legálním udělat. Když pak Champbacca přišel k penězům, velkou část jich investoval právě do Fanoušovy palírny, k čemuž mu přispěl i Chlouppek, a lihovar zažil rapidní expanzi napříč trhem. Právě tam se vyráběla fenomenální chrchlovice, generická žížalovice a spousta dalších pálenek včetně Palpyho pogromu a magického prazdroje1.
Fanouš ještě za Republiky občas pořádal zabíjačky a nezapomněl se podělit s těmi správnými lidmi2, ale během vlády Impéria trochu strádal, protože byly lihovary znárodněny. Nějakou dobu pracoval v hospodě na Vor Deo.

Potenciália

Po vítězství rebelů u Endoru a návratu investorů zažíval další zlatou éru.

d20

Tech Specialist 8 / Chief Engineer 2
Craft (alcohol) +20, Craft (distillery equipment) +10, Knowledge (engineering, streetwise) +10, Profession (distiller) +10
Skill Emphasis (Craft (alcohol)), Merchant Trader, Inventor, Lightning Reflexes, Dodge, Shady Merchant