Envii Laasaen

„Za hodinu odlétám na Taanab. Cokoliv se tam stalo, cokoliv tvůj bývalý mistr udělal… Rada chce odpovědi. Můžeš mi říci, co jim mám odpovědět, až se vrátím? Nemůžu se vrátit. Nemůžu zradit řád. Nemůžu… mistr Arssadri měl vždy odpověď. Často krutou, ale byla v ní moudrost. Nevím co dělat. Víš to ty? Můžeš mi dát odpovědi?“
- Envii žvaní před Jessicou

Envii Laasaen byl zádumčivý padawan, který měl v životě hroznou smůlu.

Jméno: Envii Laasaen
Rasa: člověk
Rok narození: 37 BBY
Planeta narození: Kuat
Rok úmrtí: 7 BBY
Planeta úmrtí: Miu Leptonis IV
Barva očí: hnědá
Barva meče: zelená
Frakce: Řád Jedi
Mistr: Artarris Vassh, Ruuki Arssadri

Vzhled

Měřil 1.86 m, měl dlouhé černé vlasy, které nosil vzadu stažené do ohonu. Na pravé tváři měl jizvu od vibronože. Na těle měl různá tetování se znaky magie lidu své matky.
Nosil hnědo-černou tuniku s černými ostřelovačskými rukavicemi.

Povaha

Dobrosrdečný, soucitný, věčně smutný. Depresivní. Málomluvný.
Envii byl značně uzavřený, hloubavý a smutný. Neměl rád, když na něj druzí křičěli a když musel vidět své přátele umírat. Nikdy se nevzpamatoval ze smrti svého prvního mistra a ztráta toho druhého ho ranila ještě víc.

Rodina

Jména rodičů nejsou známa, ale otcem byl lodní designér a matkou náboženská fanatička.
Údajně nesouhlasili s tím, aby byl Envii odveden Řádem, a muselo je přesvědčovat jakési komando, ale to je nejspíš jenom Enviiho výmysl, protože to je totální píčovina.

Důležité vztahy

  • Ruuki A. Arssadri, mistr, kterého Envii až nezdravě obdivoval

Dovednosti

Jeho teoretické znalosti archeologie, historie a dalších věd byly značné, rovněž ovládal spoustu dovedností v Síle, co měly působivé jméno. V boji na světelné meče užíval formu niman, ale byl možná lepší střelec ne šermíř.
Měl vkus na oblečení, znal a rozlišoval skoro všechny barvy a ve svých depresích byl děsně kreativní.
Nebyl příliš fyzicky zdatný a taky měl tendence k přehnané důvěřivosti až naivitě.

Životopis

Před rozkazem 66

Mistryně Jocasta Nu Enviiho objevila během své diplomatické mise na Kuatu a již při jejich prvním střetnutí v něm objevila potenciál, který se Enviiho rodina snažila před celou galaxií utajit.
Mladý Envii se stal učněm a bylo mu sedm, když se ho ujal Jedi knihovník Artarris Vassh a udělal z něj svého padawana. Enviiho život dostal nový spád a nový směr, když v sobě objevil smysl pro archeologii, učení starých věků a krásu historie.
O pár let později byli on a jeho mistr vysláni na diplomatickou misi v doprovodu mladého rytíře Ruuki Arssadriho a aniž by to někdo z nich tušil, Ruuki měl svůj úkol. Cosi se poštvalo, Artarris zemřel a Envii téměř také, nebýt Ruukiho.
Temný Jedi unikl. Ruuki byl zmrzačen a Envii na prahu smrti, takže bylo logické, že se dali dohromady a stín pokračoval ve výcviku, který knihovník započal.
Na začátku války klonů byla dvojice poslána na Oxirf'lanier, kde se Ruuki pokusil zastavit samozvanou lady ze Sithu. Mise se nezdařila, mistr byl pro pochybení uložen k ledu a Envii opět osiřel, pročež se sám vydal ve stopách mistra Champbaccy, tuše z něj nějakou zradu. Sledoval ho z Taanabu přes Naboo až na Miu Leptonis IV, kde ho skutečně našel, ale po krátkém rozhovoru pochopil, že mistr se zbláznil a není třeba se obávat jeho pádu na temnou stranu. Nemaje pak jiný smysl života, odešel i Envii z Řádu a otevřel si v Raindale kadeřnický salon.

Občanská válka

Rozkaz 66 ho nijak nepoznamenal, protože byl tou dobou už dávno zavedený jako odpadlík a živil se jako kadeřník. Chtěl na všechno zapomenout, ale v roce 7 BBY se nad planetou objevil ISD Dominatrix a na povrchu ho k vlastnímu překvapení našla Algernnon de Bray. Je jisté, že ho zabila, a téměř jisté, že ho před tím donutila dělat spoustu věcí, o které nestál.
Byl to určitě osud, že zemřel ve stejný den jako jeho bývalý mistr.

d20

Jedi Consular 3 / Jedi Scholar 3 / Noble 2
Knowledge (archeology, fashion, history, Jedi lore) +16, Empathy +13, Disguise +12, Knowledge (Sith lore) +12, Craft (clothes) +10, Illusion +10, Profession (barber) +10
Point Blank Shot, Urban Tracking, Compassion, Far Shot, Low Profile