Emily

„Terentatek!“
- Emily při průzkumu opuštěné a zatopené enklávy

Emily, používající příjmení Karnis, byla togrutská dívka citlivá k Síle, která prožila své dětství v enklávě a dospívala v Modrém Mandaloru na Nar Shaddaa. Když byla dostatečně stará, přidala se ke Křupkovému odboji na Jolly Jediovi.

Jméno: Emily Karnis
Rasa: Togruta
Datum narození: 7. 9. 20 BBY
Planeta narození: Miu Leptonis IV
Barva očí: oranžová
Barva meče: fialová
Frakce: Duhoví rytíři, později Křupkový odboj
Mistr: Simbacca, Chlouppek, Champbacca

Vzhled

Emily byla klasická zástupkyně jejího druhu, co se vzhledu týče. Přitažlivá a exotická, hubená, s menšími prsy a širší pánví. Nalíčená chodila decentně a ze šperků měla pouze tři prsteny (dva na pravé, jeden na levé ruce) a jeden korálkový náramek na pravé noze.
Na levé paži měla tetování od ramene k lokti s mandalorianskou tématikou a jedno malé schované pod kalhotkama. Na svědomí ho měl její dvorní tatér Rangi the Hutt.
Oblečení volila spíše sportovní, ale dostatečně vyzývavé (pochyceno od náhradní mamky Joyce a tet z okolních bordelů). Nenosila podprsenky ani když roznášela pivo jen v tílku. Nehty si nelakovala a poctivě zastřihávala, páč byla zvyklá pracovat rukama.
Spoustu času trávila v tělocvičně a bylo to na ní znát.
Měla amputovaný kus pravého lekku – zranění při tréninku se světelným mečem.
Mezi lopatkama měla tenkou, téměř zmizelou jizvu, která vznikla nožem při jejím komplikovaném porodu. Po jejím věznění a mučení Císařovou rukou přišla o levou paži až nad loket, o levé oko a různě po těle měla spoustu jizev po pořezání. Na břiše měla vyryté nožem Wookijská děvka. Místo ruky dostala základní protézu a pomalu se jí dělala i specializovaná přesně na míru. Levé oko bylo připravené zpět na transplantaci, ale na takový zákrok bylo třeba připravit oční nerv, v oční jamce. Jamku měla vyplněnou speciálním hojivým gelem a překrytou páskou.

Povaha

Emily byla usměvavé děvče, které bylo zvyklé jednat s lidmi a nebála se kontaktu s nimi. Byla zvídavá a ráda naslouchala. Milovala pocit, když mohla udělat ostatní šťastné a nelámala si hlavu z toho, když ji někdo jako ženu bral jako méněcennou.
Co se týče její sexuality, experimentovala a i když ji to dokázalo párkrát docela nažhavit, preferovala v posteli spíše muže. Lidé, kteří ji neznali tak dobře jako třeba Ronie, by řekli, že je v neustálé mánii.
Měla ráda tvrdý alkohol, kterého si epizodicky dopřávala vyšší množství (kdy končila s hlavou v míse nebo vedle někoho v posteli) a nebála se rekreačních drog. Když se naštvala, usmířit se dala nejsnadněji něčím sladkým. Měla ráda sladší likéry od Red Romance inc., které míchala s Tarikoffem. Později nepohrdla ani řezaným Kancomutem, ale chodila po něm hrozně čůrat a pila ho hlavně proto, že věřila dědovi Champbaccovi, že po něm rostou kozomuti.
Věznění Císařovou rukou ji změnilo. Zapomněla se smát, byla málomluvná a ze spaní se budila nočními můrami. Kvůli silnému zánětu močových cest trpěla inkontinencí, za což se strašně styděla. Zůstala jí i po vyléčení zánětu, což naznačovalo psychosomatický problém. Trvalo přinejmenším osm měsíců, než se v hlavě vyrovnala s horory, které prožila, a tyto problémy překonala. Stávalo se, že ji ovládaly návaly vzteku, které ze začátku jen těžce zvládala, ale během mandalorianského výcviku je dostala postupně pod kontrolu.

Rodina

Matka Nikki, Togruta, o které věděla jen minimum. Pamatovala si jen pár příběhů od Jessicy, ale nic víc. Měla jen její společnou fotku s Jess a Tyrnisem a také její světelný meč, jehož krystal k ní odmala promlouval.
Otce neznala.

Důležité vztahy

  • Jessica Karnis a Joya Brannigan, náhradní matky. Staraly se o ní od jejího narození na planetě Miu Leptonis IV. Po smrti Jessicy ji Joya opustila a viděla až po skoro patnácti letech. Vzduchem létaly sklenice a tak, ale nakonec se Emily uklidnila a v slzách Joyce odpustila.
  • Simbacca, vnímala ho jako staršího bratra. Pomáhal s jejím porodem a byla strašně hrdá, že má vlastní odbojovou buňku a že v ní může sloužit.
  • Champbacca, něco jako děda, moc si to už nepamatovala, ale tahal ji v kočárkobotovi, naučil ji toho hodně o terentatecích a když trochu vyrostla, dával ji cucat i piva, což jsou ty nejlepší prazážitky.
  • Chlouppek, děda, táta Jess. Po její smrti se měl a chtěl o Emily postarat, ale protože neunesl tíhu osudu, málem se zabil v R-speederu a o její výchovu se musel postarat někdo jiný.
  • Ronie, náhradní otec. Feeorinský kamarád Chlouppka, u kterého po Chlouppkově bouračce bydleli. Původně měl být jen hlídání, ale nakonec se pro Emily stal nejen otcem, ale také životním vzorem. Dychtivě se od něj učila vše, co ji byl ochoten naučit, a přála si být jednoho dne jako on.
  • Banana Brannigan, neteř Joyce, Emily ji brala jako svou mladší sestru a podle toho se jí snažila předávat své životní zkušenosti a chránit ji, pokud to bylo třeba. Obdivovala její inteligenci a roztomilost a byla za ni připravena položit život.
  • Cae Vitthar, díky její schopnosti vytvářet komunikační mosty a propojovat vědomí, které mezi sebou aplikovaly dlouhodobě, se stala pro Emily něčím výjimečným. Znaly se skrz naskrz a věděly o svých nejtajnějších přáních i tajemstvích. Byl to nejintimnější vztah, který kdy s kým měla, a přerostl i v intimnosti v reálu, ačkoliv nešlo o lásku či přitažlivost v klasickém slova smyslu.

Dovednosti

Ráda zpívala, tančila a flirtovala. Tělocvična byl její druhý domov a krom mandalorianských tradic a studování holocronu se taky starala o sbírku bonsají. Měla ráda sex, nestyděla se za to a byla v tom asi dobrá.
Jakožto servírka mezi hrdlořezy od svých pěti let byla schopná se vypořádat s téměř jakýmkoliv chlapem. Tanec byl její vášní a na stolech v Modrém Mandaloru protančila nejedny střevíce. Uměla obstojně střílet a zvládala i pokročilejší parkour nasoukaná do mandalorianské zbroje.
Se světelnými meči si ze začátku úplně nerozuměla, ale to bylo dáno hlavně tím, že neměla žádného učitele, který by ji vedl. Když ale do jejího výcviku zasáhl Champbacca, za krátkou dobu udělala značný pokrok a to nejen v šermu, ale i v používání Síly.
Bála se couvat a když na ní přišla menstruace, přežívala ji jen díky nadopování prášky proti bolesti.

Životopis

Před rozkazem 66

Narodila dne 7. 9. 20 BBY rytířce Jedi Nikki, která během klonových válek otěhotněla neznámo s kým a usadila se v horách na Talusu. Když se blížil termín porodu, kontaktovala Jessicu, která přiletěla i se svým padawanem a chtěla ji odvézt na Miu Leptonis, ale rodit začala už na palubě Rychlého drápu a postarat se o ni museli ti dva. Na dálku jim tehdy pomáhal porodní dědek Chlouppek. Porod to byl komplikovaný a i přes veškerou snahu všech zúčastněných Nikki vykrvácela a zemřela. O osiřelou Emily se postarala Jessica a vlastně celá enkláva, kde žila. Kojila ji Lana Tei, místní Togruta, kterou právě k tomuto účelu zaměstnala InnNova Corp jako nutriční manažerku.
Když se schylovalo k bitvě u Kachirha, byla v enklávě, hlídala ji Yari a to, co se tam dělo a co tomu následovalo, nevnímala tak jako dospělí.

Občanská válka

Až do roku 15 BBY vyrůstala v semknuté komunitě enklávy, kde prožívala krásné dětství, plné kamarádstvím a blbnutím s duhovými rytíři. Když ale zmizel strejda Neva a Rahm Maawr a následně děda Champie, i ona vnímala, že je něco špatně. Jessica se s ní pak vroucně rozloučila, slíbila, že bude vše v pořádku, a společně s Chlouppkem odlětěli pryč. Když se pak vrátili, byl s nimi i oslepený Champie a Jess, která byla již mrtvá.
Emily tehdy nechápala, co se děje. její neutichající otázky a pofňukávání, proč mamka spí a neprobouzí se, způsobovaly u Joyce záchvaty pláče a když pak Jessicu pohřbili u jezera, Joyce se zhroutila a se slibem, že se zase uvidí, ji opustila.
Emily zůstala s dědou Chlouppkem, který se jí ujal a odlétl s ní na Nar Shaddaa. Tam se schovali v Modrém Mandaloru a ona poznala Ronieho. Zůstali několik dní a když si na něj zvykla, měl ji chvíli pohlídat, než si děda něco vyřídí.
Vrátil se až koncem roku 14 BBY. Pro Emily se za tu dobu stal Ronie téměř otcem. Utěšoval ji, kdy se jí stýskalo po mámách, podporoval ji a vymýšlel jí program, aby neměla čas smutnit. Měla spoustu nových strýčků a dědů, jejichž trestní rejstříky by bohatě stačily na vytapetování celé jejich hospody. Chlouppkův návrat byl radostný, ale ta radost trvala jen krátce, protože měl havárii v R-speederu, ze které se vyklubal pokus o sebevraždu. Ronie musel dědu kvůli čmuchajícím imperiálům dostat do Modrého Mandalora, kde pak skoro rok ležel v umělém spánku a regeneroval. Těžce to nesla a uklidnila se trochu až po příchodu Cae, která u nich začala bydlet.
Když se pak děda probral, bylo vše dobré, jak jen to šlo, a Emily rostla a zlobila v ulicích Rudého sektoru a i když se děda vždy někam na dlouho vypařil, nevadilo jí to tolik, protože u sebe měla vždy Ronieho, na kterého byl spoleh.
Dospívání s pubertou načaly novou kapitolu jejího života. Přežila tři pokusy o znásilnění, několik románků a její vzdorovitost a puberťácké pohrdání autoritami Ronie nasměroval a přetransformoval v mandalorianský výcvik, kterému Emily propadla.
Do školy nechodila z Ronieho strachu, že by mohl někdo odhalit její citlivost k Síle, ale na Nar Shaddaa stejně papír na vzdělání nepotřebovala, a tak se učila s Roniem či tetami z okolních bordelů.
Roku 9 BBY se po dlouhé odmlce objevil Chlouppek a nebyl sám. Přivezl s sebou o dva roky starší Kaily a Barabela Regida. Vyděsilo ji, když pak potají poslouchala, co se jim stalo, a brzy dostala za úkol, aby na Kaily dohlédla a pomohla jí zapadnout do jejího nového života. Ty dvě i s Cae se staly téměř nerozlučnou trojkou a život v Modrém Mandaloru byl o dost hlasitější a radostnější.
Ne vždy to bylo růžové, ale dokázaly to překonávat a Emily se od Kaily učila tančit.
Roku 7 BBY se Chlouppek s Kaily a strýčkem Regidem na pár dní vzdálili, ale vrátili se a co pochopila, Impérium bylo v patách jeho bratranci a někomu důležitému.
Ještě téhož roku se pak Chlouppek s Regidem znovu sbalili, tentokrát samotní, a zmizeli. Slíbil, že se brzy vrátí, ale když už to bylo přes měsíc bez odpovědi, Ronie jí vysvětlil, že se muselo stát něco vážného, jinak by se určitě vrátil. Věřila, že děda překoná jakoukoliv překážku, tak se tím snažila netrápit a spíš se s tím pomáhala vyrovnat Kaily. S Cae si u ní všimly jejího potlačovaného Silového potenciálu a začaly ho trochu rozvíjet.
Roku 6 BBY několikrát nevědomky i vědomě odvrátila Kailyinu sebevraždu z depresí, kterými v té době trpěla. Následně se v září objevil Chlouppek s celou partou a několik následujících dnů poslouchala napjatě všechny zážitky, co se jim přihodily a kvůli kterým byl tak dlouho pryč. Děda pak bohužel musel odletět kvůli rodinným věcem a dokonce i Kaily odešla se zbytkem tlupy. Po Vánocích se trhla i Cae, která se hodlala podívat mimo Nar Shaddaa, kde byla tak dlouho.
Roku 5 BBY si hrála s holocronem, který měla s sebou z enklávy, a podařilo se jí ho otevřít.
Na tajňačku z něj navázala na studium o Síle, které se zastavilo s opuštěním enklávy, a když jí narostlo sebevědomí, odvážně se pustila i do tréninku se světelným mečem. Při jednom z takových cvičení si však nedávala dostatečný pozor a usekla si kus pravého lekku. Když to Ronie zjistil a ošetřil ji, k jejímu překvapení nepřišel zákaz, ale sehnal jí cvičný meč.
Léta plynula a jednoho dne se stalo neuvěřitelné, ozvala se Joyce. V Emily vřely emoce, ale i když to bylo hodně divoké, nakonec se uklidnila a byla štěstím bez sebe. Protože už byla velká a Ronie věřil, že se o sebe umí postarat, odletěla s Joyce a Cae pryč z Nar Shaddaa. Nějaký čas spolu strávily a jak Emily viděla všudypřítomný útlak Impéria, chtěla s tím začít něco dělat. Joyce jí dala kontakt na jednu povstaleckou buňku, do které když se Emily dostala, okamžitě poznala v kapitánovi Křupkovi Simbu, se kterým se jako malá mazlila a jehož mazlíčkům často užírala z misek.

Na Jolly Jediovi trávila svůj čas v baru Koktavá školnice, skamarádila se hodně s Bananou a po nějaké té aklimatizaci se i dostala do akce.
Hned na první misi byla nasazena při osvobozování transportu chlupatých otroků, při kterém narazila a seznámila se s Kody-Kannem. Ten by to sice nepřiznal, ale zachránily mu s Bananou prdel. Ukázalo se, že je to velmi dobrý kamarád Chlouppka, což mu přidalo na sympatičnosti, a po jednom večeru za barem s ním navázala intimnější vztah.
Na Patch-4 vyfoukli Impériu Kirka. Při misi na Tekillo III zachránila Bananino panenství, naverbovaly Štěknu a i když nezabránily rozprášení tamní odbojové buňky, stihly její členy varovat a zachránit jim tak život.
Kel-Morijskému těžebnímu syndikátu čórly tiskárnu na imperiální přístupové cylindry pod nosem a zrekvírovaly TIE Reaper Smrtonoš.
Na Hemer'oi II společně s Toddem pátrali, vydávajíce se za zaměstnance První imperiální papírny, po sestřeleném Qex'xtovi.
Obdržela zprávu od Chlouppka, který potřeboval přinést nějaké holocrony z Miu Leptonis IV. Zpět na Jolly Jediovi se věnovala tréninku se světelným mečem, Síle a čelila zhrzenému Najibovi, kterému kvůli intimnostem s Kodym přestala dávat.
Poté, co se počet Wookiů na lodi zvýšil o 300, díky úspěchu kashyyyckého odboje, měla v drincích najednou dost chlupů, ale neremcala moc a využívala toho, že tam byl Champie, který ji a Bananu na Chlouppkovo naléhání začal cvičit v rytířských uměních, aby se nemusely spokojit jen se studiem z holocronů.
Při závodech na Raxusu Prime byla na tribuně a byla první, kdo zachytil Kodyho zprávu, že potřebují okamžitě loď, kterou je třeba převést Simbu na ošetřovnu. Loď zajistila, i s černým pasažérem odpilotovala a pak se přesunula do své kajuty, kde se zavřela s [[Barrbucha|Barrbuchou]]] a bála se nejhoršího. Simba to nakonec přežil a když Chlouppek s Champiem odletěli na Atalay, vydala se s Bananou a Štěknou pro krystaly kyber k vraku Hvězdy smrti. Letěly tam na Fidorčině lodi, která byla spíš vrak, ale díky tomu se vyhnuly detekci imperiálním křižníkem a korvetou patřící Kel-Morijskému těžebnímu syndikátu, ze které cítily krystaly kyber. Přiblížily se blíže a Emily jako jediná schopná akce ve vesmíru se dostala k můstku a s pomocí meče vyfoukla všechny živé z lodi a pak s celou lodí uletěly.

Uběhl týden či dva a s děvčata byla vyslána na pomoc odbojové buňce na planetě Telero. Tam letěly Smrtonošem a pomáhaly se zefektivněním fungování tamní buňky skryté v jeskynní základně.
Po ukořistění koaxia a pár dnech v jeskyni však na ně zaútočila horda lovců. Při útoku byla odbojová skupina vlastně rozprášena a Emily byla nucena vytáhnout světelný meč, aby neutralizovala výbušnou střelu, která mohla být pro Bananu tou poslední. Po boji odvezly přeživší do města a opustily Telero.
Emily poprosila holky, aby se zastavily na Nar Shaddaa, kde chtěla zjistit nějaké informace o Roniem. Dne 6. 7. 0 ABY společně zašly do Vystříleného zásobníku, kde je přepadla Inkvizice. Togruta byla smrtelně zraněna světelným mečem a přišla o levou ruku v předloktí. O dva dny později se ale probrala napojená na lékařské přístroje uvnitř Citadely, kde ji navštívila Algernnon de Bray a na přivítanou jí za plného vědomí vytáhla levé oko z důlku a přetnula oční nerv.
Mučení probíhalo téměř každý den a pomalu ji opouštěla naděje. V hlavě měla plán, jak by se dokázala z vězení i bez jedné ruky dostat, ale z vyprávění Chlouppka věděla, že sama by mimo zdi Citadely zemřela. Síla v ní začínala vřít, ale než se stihla zlomit, v hlavě uslyšela povědomé hlasy. Cae a s ní nejen Chlouppek a Champie, ale také Šedý Šum. Ujistili ji, že plánují její osvobození, a žádali, aby ještě vytrvala. Pověděla jim vše, co věděla, a společně s nimi prožila jedno z mučení. Sdíleně šlo zvládnout mnohem lépe a s novou skrývanou nadějí odpočítávala dny. Cae jí dělala společnost vlastně nepřetržitě a bez ní by byla bývala podlehla. Než byla spuštěna operace Trebuchet, Algernnon jí uřízla z pahýlu ještě loket, ale i když se snažila, nedokázala ji obrátit na temnou stranu Síly.
Dne 28. 8. 0 ABY dostala od Cae echo, že jsou na cestě, a bylo to zrovna v době, kdy byla Algernnon s ní v mučírně a snažila se vyřádit. Když to začalo, prokousla Algernnon v odplatě krk s tepnou a i když u toho byla pobodaná do břicha, byla schopná se osvobodit a pak pronásledovat svou mučitelku až do skladiště, kde s pomocí kopí udržela Algernnon na místě, než je dohnali ostatní. Emily sice zkolabovala, ale s pomocí Chlouppka a Dwayna byl její stav stabilizován a následně dostala i díky Cae transfuzi a nebylo už třeba se strachovat o její život. Byla převezena na Oarlig, kde na ni v Kančím hnízdě čekala Joyce a spousta dalších, kdo se podíleli na její záchraně. Začaly oslavy, kterých se ona účastnila jen chvilku, protože byla ještě zesláblá. Celé září se tam dávala nějak do pořádku, téměř všechen čas trávila s Joyce a Cae. U druhé jmenované se díky jejich dlouhodobému spojení Silou stalo, že jedna druhou znaly skrz naskrz a Emily k ní cítila velice silnou vazbu nejen z vděčnosti. Několikrát s Cae skončila v posteli.
V říjnu se přesunuly na Jolly Jedie, kde se poznala s Laurou, a protože už měla sílu slavit, tak taky v Koktavé školnici slavila.
Na listopad letěla s Joyce a Cae na Ryloth, kde zůstala až do nového roku.
Když se dozvěděla, že Algernnon má porod za sebou a že byla humanně utracena, docela ji to rozlítilo. Sama sebe tím ale vystrašila natolik, že si slíbila neřešit kraviny, které stejně už nejdou vrátit zpět, a odletěla v lednu zpět na Nar Shaddaa, kde se přivítala s Roniem. Ten ji přijal mezi Mamutomuty a začal její opravdový mandalorianský výcvik a kurz sebeovládání. Za tu dobu tam s nimi pobyl nějaký čas Chlouppek a taky zjistila, že Lana, její nutriční manažerka, začala pracovat ve Vystříleném zásobníku, což bylo příjemné překvapení a chodila za ní na kafčo. Když se přiblížil termín porodu Erris, odletěla dne 15. 3. 1 ABY na Jolly Jedie, kde zůstala i na svatbu Simby a Merumeccu, kde šla za družičku. Když se krátce po svatbě vytratil Chlouppek s Champiem a Fidorkkou a jak z vysílačky tak od Cae zjistila proč, byla dost nervózní.
S úlevou pak obdržela zprávu od Champieho, že to přežili a že se brzy vrátí. S Bananou a Štěknou pak letěly prozkoumat důl, o což je požádal Kanry, a následně si přivlastnily transport s nakradenými uměleckými předměty. Ve své kajutě dala co proto přerostlým bonsajím a po krátké úvaze je přesunula do Koktavé školnice, kde tvořily hezkou dekoraci a jí to připomínalo, že se o ně má starat.
Dne 18. 4. 1 ABY hodlala srovnat trochu účty a vydala se na lov inkvizitorů. Bylo to docela zdařilé, ale nakonec u toho zemřela Noya Neerix, což si následující dny dávala za vinu. Den nato letěly zkontrolovat hrob mistra Denyzze a užila si čerstvý vzduch na Miu Leptonis IV. Chtěla navštívit matčin hrob, ale nesměly se moc zdržovat. Navštívily pak Tortugu kvůli informacím ohledně inkvizitorské buňky, kterou den předtím střetly, a nakonec se vrátila domu na Jolly Jedie. Následující dny přemýšlela o Noye a klid hledala v bonsajích v hospodě. Od Kanryho si objednala wroshyrovou borovici, protože chtěla vyzkoušet vypěstovat vlastní Kořen plodnosti.

Potenciália

Asi bude chtít inkvizitorům vrátit jejich předchozí péči.

d20

Jedi Sentinel 4 / Soldier 3 / Mandalorian Warrior 1
Intimidate +10, Hide +9, Listen +8, Knowledge (Jedi lore) +8, Computer Use +7, Knowledge (Mandalorian lore, pirate shanties) +7, Move Silently +7, Spot +7, Demolitions +6, Search +6, Bluff+5, Disable Device +5, Move Object +4, See Force +4
Dodge, Point Blank Shot, Blind fight, Combat Expertise, Agile Riposte, Redirect Attack