Emily

„Terentatek!“
- Emily při průzkumu opuštěné a zatopené enklávy

Emily, používající příjmení Karnis, byla togrutská dívka citlivá k Síle, která prožila své dětství v enklávě na Miu Leptonis IV s náhradními matkami Jessicou a Joyce. Po vymetení enklávy se přestěhovala do Modrého Mandalora a vychovával ji Chlouppkův kamarád z války Ronie. Když byla dostatečně stará, přidala se ke Křupkovému odboji na Jolly Jediovi.

Jméno: Emily Karnis
Rasa: Togruta
Rok narození: 7. 9. 20 BBY
Planeta narození: Miu Leptonis IV
Barva očí: oranžová
Barva meče: fialová
Frakce: Duhoví rytíři, později Křupkový odboj
Mistr: Simbacca, Chlouppek, Champbacca

Vzhled

Emily byla klasická zástupkyně jejího druhu, co se vzhledu týče. Přitažlivá a exotická, hubená, s menšími prsy a širší pánví. Nalíčená chodila decentně a ze šperků měla pouze tři prsteny (dva na pravé, jeden na levé ruce) a jeden korálkový náramek na pravé noze.
Na levé paži měla tetování od ramene k lokti s mandalorianskou tématikou a jedno malé schované pod kalhotkama. Na svědomí ho měl její dvorní tatér Rangi the Hutt.
Oblečení volila spíše sportovní, ale dostatečně vyzývavé (pochyceno od náhradní mamky Joyce a tet z okolních bordelů). Nenosila podprsenky ani když roznášela pivo jen v tílku. Nehty si nelakovala a poctivě zastřihávala, páč byla zvyklá pracovat rukama.
Spoustu času trávila v tělocvičně a bylo to na ni znát.
Měla amputovaný kus pravého lekku – zranění při tréninku se světelným mečem.
Mezi lopatkama měla tenkou, téměř zmizelou jizvu, která vznikla nožem při jejím komplikovaném porodu.

Povaha

Emily byla usměvavé děvče, které bylo zvyklé jednat s lidmi a nebála se kontaktu s nimi. Byla zvídavá a ráda naslouchala. Milovala pocit, když mohla udělat ostatní šťastné a nelámala si hlavu z toho, když ji někdo jako ženu bral jako méněcennou.
Co se týče její sexuality, experimentovala a i když ji to dokázalo párkrát docela nažhavit, preferovala v posteli spíše muže. Lidé, kteří ji neznali tak dobře jako třeba Ronie by řekli, že byla v neustálé mánii.
Když se ale nikdo nedíval, nebo když byla jen s lidmi, kterým naprosto důvěřovala, odhalilo se její méně sluníčkové já - které mělo ale k depresím daleko.
Měla ráda tvrdý alkohol, kterého si epizodicky dopřávala vyšší množství (kdy končila s hlavou v míse nebo vedle někoho v posteli) a nebála se rekreačních drog.
Ze všeho nejvíce se bála samoty a Ronieho smrti.
Když se naštvala, usmířit se dala nejsnadněji něčím sladkým.

Rodina

Matka Nikki, Togruta, o které věděla jen minimum. Pamatovala si jen pár příběhů od Jessicy, ale nic víc. Měla jen její společnou fotku s Jess a Tyrnisem a také její světelný meč.
Otce neznala.

Důležité vztahy

  • Jessica Karnis a Joya Brannigan, náhradní matky. Staraly se o ní od jejího narození na planetě Miu Leptonis IV. Po smrti Jessicy ji Joya opustila a viděla až po skoro patnácti letech. Vzduchem létaly sklenice, a tak, ale nakonec se Emily uklidnila a v slzách Joyce odpustila.
  • Ronie, náhradní otec. Feeorinský kamarád Chlouppka, na kterého tato role nejdříve padla. Ronie měl být původně jen hlídání, ale nakonec se pro Emily stal nejen otcem, ale také životním vzorem. Dychtivě se od něj učila vše, co ji byl ochoten naučit, a přála si být jednoho dne jako on.

Dovednosti

Ráda zpívala, tančila a flirtovala. Tělocvična byl její druhý domov a krom mandalorianských tradic a studování holocronu se taky starala o sbírku bonsají. Měla ráda sex, nestyděla se za to a byla v tom asi dobrá.
Jakožto servírka mezi hrdlořezy od svých pěti let byla schopná se vypořádat s téměř jakýmkoliv chlapem. Tanec byl její vášní a na stolech v Modrém Mandaloru protančila nejedny střevíce. Uměla obstojně střílet a zvládala i pokročilejší parkour.
Se světelnými meči si nerozuměla úplně nejlépe, ale to bylo dáno hlavně tím, že neměla žádného učitele, který by ji vedl. Hlavní však bylo, že se s ním nezabila.

Její slabiny byly spíše emočního rázu, otce nikdy nepoznala, její biologická matka, Nikki, zemřela krátce po porodu. Znala ji pouze z jedné holografie, na které byla Nikki vyfocena s nejlepšími kamarády Tyrnisem a Jessicou. Poté se o ní starala právě Jessica s přítelkyní Joyce, ale první jmenovaná tragicky zahynula a druhá se sesypala a opustila ji a kvůli Impériu ztratila kontakt s lidmi z enklávy, které považovala za rodinu.
Vše tohle si pamatovala jen málo, protože byla ještě malá, ale i když ji vychovával patnáct let Ronie a mamky jí dělaly tety z okolních bordelů, přeci jen se na ní absence otce (jen málo) a matky (mnohem víc) podepsala, a proto nejspíš žila trochu nezřízenější způsob života, který ale nevybočoval do destruktivního směru.
Bála se couvat a když na ní přišla menstruace, přežívala ji jen díky nadopování prášky proti bolesti.

Životopis

Před rozkazem 66

Narodila se rytířce Jedi Nikki která během klonových válek otěhotněla neznámo s kým. Porodní bábou jí byla Jessica a Simbacca. Krátce po porodu však Nikki zemřela a osud malé Emily byl nejasný. Ujala se jí Jessica, která ji nedokázala strčit do sirotčince a odvezla si ji na Miu Leptonis IV, kde se o ni začala starat se svou přítelkyní Joyce a ostatními z enklávy.

Občanská válka

5 - 14 BBY
Vyrůstala v semknuté komunitě enklávy, kde prožívala krásné dětství, které však utla smrt Jessicy.
Emily tehdy moc nechápala, co se děje, ale při neutichajících otázkách a slzách, kde je máma, se Joyce zhroutila a se slibem, že se zase uvidí, ji opustila.
Emily zůstala s dědou(?)/strýčkem Chlouppkem, který se jí ujal a odlétl s ní na Nar Shaddaa. Tam ji v Modrém Mandaloru seznámil s Roniem, který ji měl nějakou chvíli pohlídat, než se Chlouppek vypořádá s jednou věcí. Rok utekl jako voda, Chlouppek nikde a z Ronieho se stal nouzově táta. Emily se stále stýskalo po mámách, ale neměla na to moc čas, protože ji Ronie zaměstnával prací v Modrém Mandaloru, kde mu už jako škvrně pomáhala. Měla spoustu nových strýčků a dědů, jejichž trestní rejstříky by bohatě stačily na vytapetování celé jejich hospody.
Když se objevil Chlouppek, vyděsil ji pokusem o sebevraždu. Uklidnila se trochu až po příchodu Cae Vitthar, která u nich začala bydlet.

13 - 5 BBY
Dospívání s pubertou načaly novou kapitolu jejího života. Jednou za čas se objevil strýček Chlouppek a vyprávěl všemožné patálie, co se mu přihodily, a její vzdorovitost a pohrdání vůči rodičům Ronie nasměroval a přetransformoval v mandalorianský výcvik, kterému Emily propadla.
Do školy nechodila z Ronieho strachu, že by mohl někdo odhalit její citlivost k Síle, ale na Nar Shaddaa stejně papír na vzdělání nepotřebovala, a tak se učila s Roniem či tetami z okolních bordelů.

5 - 0 BBY
Když bylo Emily patnáct let, hrála si s holocronem, který měla s sebou z enklávy, a podařilo se jí ho otevřít.
Na tajňačku se z něj začala učit o Síle, a když jí narostlo sebevědomí, odvážně se pustila i do tréninku se světelným mečem. Při jednom z takových cvičení si však nedávala dostatečný pozor a usekla si kus pravého lekku. Když to Ronie zjistil a ošetřil ji, k jejímu překvapení nepřišel zákaz, ale sehnal jí cvičný meč.
Léta plynula a jednoho dne se stalo neuvěřitelné, ozvala se Joyce. V Emily vřely emoce, ale i když to bylo hodně divoké, nakonec se uklidnila a byla štěstím bez sebe. Protože už byla velká a Ronie věřil, že se o sebe umí postarat, odletěla s Joyce a Cae pryč z Nar Shaddaa. Nějaký čas spolu strávily a jak Emily viděla všudypřítomný útlak Impéria, chtěla s tím začít něco dělat. Joyce jí dala kontakt na jednu povstaleckou buňku, do které když se Emily dostala, okamžitě poznala v kapitánovi Křupkovi Simbu, se kterým se jako malá mazlila a jehož mazlíčkům často užírala z misek.

0 BBY
Na Jolly Jediovi trávila svůj čas v baru Koktavá školnice, skamarádila se hodně s Bananou a dostala se i do akce.
Hned při té první byla nasazena při osvobozování transportu chlupatých otroků, při kterém narazila a seznámila se s Kody-Kannem. Ten by to sice nepřiznal, ale zachránily mu prdel. Ukázalo se, že je to velmi dobrý kamarád Chlouppka, což mu přidalo na sympatičnosti, a po jednom večeru za barem s ním navázala intimnější vztah.
Na Patch-4 vyfoukli Impériu Kirka. Při misi na Tekillo III zachránila Bananino panenství, naverbovaly Štěknu a i když nezabránily rozprášení tamní odbojové buňky, stihly její členy varovat a zachránit jim tak život.
Kel-Morijskému těžebnímu syndikátu čórly tiskárnu na imperiální přístupové cylindry a zrekvírovaly TIE Reaper Smrtonoš.
Na Hemer'oi II společně s Toddem pátrali, vydávajíce se za zaměstnance První imperiální papírny, po sestřeleném Qex'xtovi. Našli skrytou laboratoř, ve které zbyl po Verpinovi jen mozek s míchou připojený na pro ně neznámý přístroj, komunikující přes textové rozhraní a prosící je o smrt. Dali klid jeho duši a odnesli si zvláštní helmu, která nejspíše sloužila k připojení mozku k tomu pekelnému přístroji.
Obdržela zprávu od Chlouppka, který potřeboval přinést nějaké holocrony z Miu Leptonis IV. Společně s Bananou, Kodym a Moz'Gojem, který přiletěl jako kurýr, se vydali k enklávě. Na orbitě potkali Dominatrix, v Zeleném lampionu omráčili nějakého retarda a metrem se dostali až do enklávy. Tam v Champieho pokoji zjistili přesné místo uložení holocronů a vylovily jich s Bananou nějakých 21. A taky přibrali do party malého Rodýho.
Zpět na Jolly Jediovi se věnovala tréninku se světelným mečem, Síle a čelila zhrzenému Najibovi, kterému kvůli intimnostem s Kodym přestala dávat.
Poté, co se počet Wookiů na lodi zvýšil o 300, měla v drincích najednou dost chlupů, ale neremcala moc a využívala toho, že tam byl Champie, který ji a Bananu na Chlouppkovo naléhání začal cvičit v rytířských uměních, aby se nemusely spokojit jen se studiem z holocronů.
Při závodech na Raxus Prime byla na tribuně a byla první, kdo zachytil Kodyho zprávu, že potřebují okamžitě loď, kterou je třeba převést Simbu na ošetřovnu. Loď zajistila, i s černým pasažérem odpilotovala a pak se přesunula do své kajuty, kde se zavřela s Barrbuchou a bála se nejhoršího. Simba to nakonec přežil a když odletěl Chlouppek i s Champiem, vydala se s Bananou a Fidorkkou pro krystaly kyber k vraku Hvězdy smrti. Letěly tam Fidorčinou lodí, která byla spíš vrak, ale díky tomu se vyhnuly detekci imperiálním křižníkem a korvetou patřící Kel-Morijskému těžebnímu syndikátu, ze které cítily krystaly kyber. Přiblížily se blíže a Emily jako jediná schopná akce ve vesmíru se dostala k můstku a s pomocí meče vyfoukla všechny živé z lodi a pak s celou lodí uletěly.

Uběhl týden či dva a s děvčata byla vyslána na pomoc odbojové buňce na planetě Telero. Tam letěly Smrtonošem a pomáhaly se zefektivněním fungování tamní buňky skryté v jeskynní základně.
Po ukořistění koaxia a pár dnech v jeskyni však na ně zaútočila horda lovců. Při útoku byla odbojová skupina vlastně rozprášena a Emily byla nucena vytáhnout světelný meč, aby neutralizovala výbušnou střelu, která mohla být pro Bananu tou poslední. Po boji odvezly přeživší do města a opustily Telero.
Emily poprosila holky, aby se zastavily na Nar Shaddaa, kde chtěla zjistit nějaké informace o Roniem. Dne 6. 7. 0 ABY společně zašly do Vystříleného zásobníku, kde je přepadla inkvizice. Togruta byla smrtelně zraněna a přišla o levou ruku v předloktí. O dva dny později se ale probrala napojená na lékařské přístroje uvnitř Citadely, kde ji navštívila Algernnon de Bray a na přivítanou jí za plného vědomí vytáhla levé oko z důlku a přetnula oční nerv.

Potenciália

Algernnon ji bude všemožně mučit a postupně odřezávat kusy levé ruky, které bude posílat Champbaccovi a Chlouppkovi, jako provokaci. Jestli to přežije je nejisté.

d20

Jedi Sentinel 3 / Soldier 3
Intimidate +9, Bluff +8, Hide +8, Climb +6, Demolitions +6, Entertain (dance) +6, Gather Information +6, Tumble +6, Knowledge (Jedi lore) +6, Knowledge (Mandalorian lore, pirate shanties) +5
Acrobatic, Athletic, Blind-fight, Persuasive, Agile Riposte, Dodge