Eko

Eko byl kaleeshský válečník, který se stal admirálem Konfederace nezávislých systémů a po vzniku Impéria založil odbojovou buňku Němý Senešal.
Už ze začátku války klonů začal šplhat ve vojenském žebříčku, byl přidělen k flotile Omikron, a když došlo k bitvě o soustavu Japerun a střetu s mistrem Denyzzem, vyhodnotil admirála Gurweho jako nekompetentního. Před druhou bitvou sabotoval reaktor admirálovy vlajkové lodi Lurking Sun, která pak explodovala a smázla půlku republikové flotily. Hrabě Dooku pak Eka jmenoval novým admirálem flotily Omikron.
Finální bitvu s Denyzzem i díky pomoci Algernnon de Bray, Magri'hal a jednoho Mandaloriana vyhrál.
Po zbytek války vedl několik kampaní, většinu vítězně. Těsně pře koncem války však jeho flotile kvuli sabotáži hromadně zkolaboval navigační počítač těsně před skokem do hyperprosotru a celá flotila odletěla neznámo kam.
Eko zůstal jen se svou vlajkovou lodí a při kapitulaci CIS se stáhl a sledoval vše z povzdálí.

Následně založil Němé senešaly, kteří bojovali proti Impériu a v metodách si mohli podat ruce s teroristy jako byl třeba Saw Gerrera.
Roku 11 BBY financoval výpravu za nalezením své staré flotily Omikron, která by dodala jeho senešalům obrovskou váhu v protiimperiálním odboji, ale výsledek výpravy nebyl úspěšný.

Kolem roku 0 ABY je jeho skupina stále aktivní a troufla si i na ISD třídy Victory.