Ekir

Vizír Ekir byl Zygerrian ze Zygerrie, otrokář a zámožný muž. Podnikal v otrokářství jako jeho otec a před ním jeho otec a svou práci miloval stejně jako produkty od Spice Girls Group.

Historie

Ekir se narodil do otrokářské rodiny roku 51 BBY na Zygerrii. Odmala se točil kolem rodinného podniku a ačkoliv otroky nepovažoval za plnohodnotné bytosti, nebyl k nim nikdy přehnaně hrubý, protože věděl, že tak mu vydělají méně kreditů.
Roku 22 BBY koupil od Konfederace jednoho wookijského zajatce jménem Demonbacca a zapřáhl jej ve svém dole, kde se těžila ruda pro konfederační válečnou mašinérii. Když si všiml, že se tento vězeň umí docela prát, stáhl ho z těžkých prací a nasadil ho do soubojů. Tam se jeho bojovníkovi podařilo porazit šampióna a z Demonbaccy se stal plnohodnotný gladiátor přezdívaný Nemo, který Ekirovi vydělával slušné peníze a prestiž. Po půl roce soubojů, vítězství a večírků dorazili na Roze-ba III na gladiátorský souboj během svátků Modrého slunce. Nemo tam ale začal tropit alotria, která skončila smrtí Leroshe Mareshe, a tak vzal Ekir raději nohy na ramena ze strachu, že se mu něco stane nebo bude dokonce muset zaplatit škody. Už byl ve vlastní lodi, když ho tam omráčili Demonbacca s Magri'hal. Myslel si, že to má spočítané, ale když doletěli na Malastare, chlupáč ho jen kopl do zadku a řekl mu, ať táhne. Ekir tak chvíli přemýšlel, že by přehodnotil svůj život, ale nakonec si řekl, že se nemůže nechat zviklat jedním neúspěchem, a vrátil se domů ke svým otrokům a do konce života mu bylo moc dobře.