Ekir

Vizír Ekir byl zyggerianský otrokář a zámožný muž. Podnikal v otrokářství jako jeho otec a před ním jeho otec a svou práci miloval.

Historie

Roku 22 BBY koupil od Konfederace jednoho wookijského zajatce jménem Demonbacca a zapřáhl jej ve svém dole, kde se těžila ruda pro konfederační válečnou mašinérii. Když si všiml, že se tento vězeň umí docela prát, stáhl ho z těžkých prací a nasadil ho do soubojů a později z něj udělal svého gladiátora, velrybáře Nema.
Díky gladiátorovi se mu dostávalo dost pozornosti a užíval si svou popularitu. Po půl roce dorazili na Roze-ba III, kde během svátků Modrého slunce nasadil Nema v aréně, ale ten se vzbouřil a začal tropit alotria. Ekir vzal raději nohy na ramena, než by po něm chtěli zaplatit škody, ale než stihl odletět, jeho vlastní otrok jej přepadl a zrekvíroval mu loď.
Myslel si, že to má spočítané, ale když doletěli na Malastare, jen ho kopl do zadku a řekl mu, ať táhne.

Chvíli přemýšlel, že by přehodnotil svůj život, ale nakonec si řekl, že se nemůže nechat zviklat jedním neúspěchem, a vrátil se domů ke svým otrokům a do konce života mu bylo moc dobře.