Edd Varddo

Edd Varddo byl anzatský vrah, který nějakou dobu působil na Coruscantu a specializoval se na tiché likvidace z bezprostřední blízkosti. Práce ho bavila a dělal ji kvůli výzvám, nikoliv pro peníze. Ve volném čase oblboval náctileté slečinky v barech legendami o upírech a následně jim v temných uličkách vysával mozky z hlav.

Historie

O jeho původu není známo nic, až kolem roku 100 BBY se poprvé vyznamenal vraždou senátora na Coruscantu, kde se mu pro velkou hustotu obyvatelstva tuze líbilo. V následujících letech zabil dalších pár vlivných osob a hlavně značné množství mladých dívek, ale byl při tom vynalézavý, opatrný a šikovný, takže je policie většinou vyšetřovala jako oddělené případy. Až po skoro deseti letech zesílila jeho temná aura natolik, že upoutal pozornost rytířů Jedi, ale i těm nějakou dobu unikal.
V roce 74 BBY zachytil jeho stopu čerstvý rytíř Ulysses Cox, který ho po měsíčním pátrání zastihl v jedné z restaurací nedaleko Chrámu. Ačkoliv o tom Edd věděl a měl i plán, jak rytíři jednoduše prchnout, do věci se vložil Champbacca a vraha společně s rytířem neutralizovali.

d20

Scoundrel 3 / Force Adept 2 / Dark Side Assassin 4 / Anzati Assassin 1
Hide +18, Move Silently +15, Force Stealth +10, Gather Information +10, Search +10, See Force +10, Sleight of Hand +10, Spot +10, Tumble +10, Balance +8, Bluff +8
Stealthy, Infamy, Iron Will, Blind-Fight, Lightning Stealth, Urban Tracking
Advanced Preparations, Confidence, Signature Weapon (dagger)