Dynamo

SK Dynamo Dosha byl klub kashyyycké fotbalové ligy s oficiálním sídlem v Zsr'lra, jehož unikátnost spočívala v tom, že v něm nebyl jediný Wookiee. Jednalo se v podstatě o cizineckou legii, která každoročně dynamicky měnila logo i sestavu a kromě dominantního podílu Trandoshanů se v ní občas vyskytovali i Yuzzemové nebo Togoriani. Většina z nich vůbec neznala pravidla, ale přesto byli lepší než Hromosvodi nebo Fárač.

Historie

Klub založil roku 291 BBY vysloužilý brankář Rwookrrorro Rangers, který bojoval v zubatých válkách a rozhodl se Trandoshany naučit fotbal, aby tak přispěl k jejich kvalitnějšímu zkulturnění. Na první náborové akci byl sice zaskočen množstvím vyloženě idiotských dotazů,1 ale měl s ještěráky trpělivost, zůstal na planetě i po stažení vojsk zpátky na Kashyyyk a působil v novém týmu jako první trenér.
Do boje o pohár se Dynamo poprvé přihlásilo v roce 280 BBY a Wookiům to přišlo jako super fór, pročež je nechali vstoupit do hlavní ligy bez jakékoliv kvalifikace. Cizinci nezklamali, porazili pouze Fárače a Hromosvody, z čehož se stala dlouhodobá tradice. Pohár nikdy nevyhráli, končili pravidelně třetí od konce, a to navíc se značnými ztrátami.
Nástup Impéria většinu hráčů nijak přímo nepoznamenal, protože v době vyhlášení rozkazu 66 vůbec nebyli na Kashyyyku, ale znamenal konec ligy a tedy i konec jejich oblíbeného sportu. Část hráčů to tak motivovalo k tomu, aby se přidali k Hessčině odboji a bojovali za lepší zítřky nejen na trávníku.