Ďura

Ďura byla lidová hospůdka v Chenachochanu na Kashyyyku. Protože buržoazního Levhartomuta by tam nikdo nepil, vařili si tamní hospodští vlastní pivo, které se vyznačovalo nízkou cenou i kvalitou. K jídlu byly většinou jen preclíky, uzenky permanentně docházely.

Historie

Už od založení v roce 1111 BBY se tam scházeli samí horníci, co neměli rádi jaro a změny,1 a vesměs jedinou kvalitou podniku pak po celou dobu jeho existence bylo to, že žádný jiný ve vesnici nebyl. Od roku 405 BBY, kdy si doktor Pellebacca pořídil přípojku na Holonet a fanoušci Fárače se začali scházet u něj doma, štamgastů viditelně ubylo a hospodský pomalu ale jistě přestával řešit údržbu budovy.
Od roku 88 BBY tam slané pečivo dodával Woorwal z Ittummi, jenž se tam několikrát stavil i se svým synem, ale ani to nedokázalo zánik Ďury zastavit.
V roce 45 BBY hospoda definitivně zkrachovala a štamgasti si na ni vzpomněli jen ve chvílích, kdy Pellebaccovi nefungovalo připojení.
Zavřená a notně zchátralá budova byla krátce po vyhlášení rozkazu 66 zničena Yuresem společně se zbytkem osady.