Dul'Pak

Dul'Pak byl zalesněný měsíc planety Val Verde v Expanzích. Nebyl trvale obydlený ani navštěvovaný, pokrývaly ho převážně husté džungle. V jeho trochu nižší než standardní gravitaci se velmi dařilo několika endemitním druhům létavých veverek.

Historie

Ačkoliv bylo od dob kolonizace Val Verde několikrát zvažováno, že by se tamní plantáže koky mohly rozšířit i na životu příznivý měsíc, pro zkorumpovanost tamní vlády k tomu nikdy nedošlo.
V posledním roce války klonů, když byl separatistický režim na planetě svržen kombinovaným úsilím Shyyyo Squad a generála Maryll, byl Dul'Pak pro svou menší členitost zvolen jako ideální místo pro vybudování vojenské základny Republiky, jejíž nevelká posádka pak na Val Verde dohlížela a odpovídala i na menší hrozby v okolním sektoru.
Během vydání rozkazu 66 se na základně nacházel mistr Shi se svým padawanem a povedlo se jim pobít všechny klony, které se je pokusily zastřelit. Základna pak zůstala opuštěná, protože Impérium upřelo svou pozornost k zajímavějším koutům galaxie.
Roku 7 BBY tam na Destiny přiletěl pronásledovaný mistr Woallc Con-Denyzz se svými učedníky a přišli na to, že mezi nimi je zrádce. Skupina tak musela Dul'Pak rychle opustit.
Od té doby se tam neudálo nic důležitého, základna dál chátrala a sloužila jen poletuchám jako hnízdiště.