Duk'Zar

Duk'Zar byla pověstná soukromá věznice na Saqqaru v Huttském prostoru. Podmínky v ní byly otřesné a byla prošpikovaná kamerami, které vysílaly nepřetržitě na Holonet. Kdo znal tu správnou adresu a byl ochotný zaplatit, ten se mohl nejen dívat na to, co se tam odehrává, ale za dostatečný obnos to mohl dokonce i ovlivňovat.

Historie

Vězení bylo postaveno v roce 76 BBY jako podnikatelský záměr Kartelu, který ucítil příležitost prosadit se na poli reality show a rozhodl se nabídnout vybraným divákům to, co jinde vidět nemohli. Protože šlo o soukromou věznici bez jakéhokoliv dohledu úřadů, děly se tam věci, které rozhodně nebyly pro slabé žaludky, a adekvátně deviantní část diváků si to rychle oblíbila. Kartel platil a instruoval personál věznice a sledovatelé mohli za poplatek například nechat přimíchat projímadlo do jídla, vybrat vězně, kterého bachaři ubijí k smrti, a podobně.
V roce 13 BBY tam byl uvězněn politický vězeň Regid.
V roce 9 BBY tam Anarad poslal Chlouppka a Kaily. Chlouppek byl rozmlácený na kaši, ale díky Kaily, která dokázala přesvědčit a uplatit ostatní vězně svým tělem, přežil dost dlouho na to, aby zregeneroval. Tou dobou byla ale Kaily už těhotná, a tak vymlátil několik mozků, aby si zjednal pořádek. Na latrínách pak Kaily prodělala potrat a sledovanost na Holonetu byla tak vysoká, že si Kartel mnul ruce. Bohužel pro ně došlo ještě toho roku ve věznici ke vzpouře, při které byla budova zdemolována a chlupáč s ještěrem a děvčetem unikli.
Kartel si spočítal, že už by se nevyplatilo investovat do obnovy, a tak nechali ruinu být, přestala sloužit svému účelu a Kartel dál vydělával už jen na streamování archivu, který byl za těch 67 let naplněn až po okraj.