Drevokocúrovia

ŠK Drevokocúrovia byl športový klub kwookrrrské fotbalové ligy z Poprrradu. Ve znaku měl nafouknutou veverku, která mu dala jméno, a jeho členové byli excelentními lyžaři, ovšem na Kashyyyk se nikdy nepodívali a zůstali věrní domácí soutěži.

Historie

Klub byl založen v roce 1801 BBY, kdy se ve městě sešlo dost rekreujících se sportovců, kteří neměli do čeho kopnout.
Ač se jeho členové soustředili primárně na lyžování a tréninky prováděli téměř výhradně v sezóně, byl to klub překvapivě schopný a nezřídka porazil i Kozomuty z vyšší ligy. Sami Drevokocúrovia však neměli vyšší ambice, byli tuze rádi i za takovéto úspěchy a nehodlali se přizpůsobovat pravidlům změkčilého Kashyyyku. I proto měli občas problém sehnat novou krev, když si někteří mladíci mysleli, že mají na víc, ale brali to sportovně.
Koloniální pohár vyhrávali relativně pravidelně, a tak bylo záhy nutné pořídit větší maštal, aby se do ní všechny ty trofeje vešly. Klub však neměl nouzi o sponzory, mezi nimiž byly jeden čas i experimentální doky z Mukachevva, a mohl si to dovolit.
V posledních letech Republiky začali jeho členové fušovat také do soutěží ve slalomu a skoku na lyžích, s nástupem Impéria jich však byla většina zotročena a nahnána do skláren.