Dongovo doupě

Dongovo doupě byl hardrockový klub v Pixelitu na Malastare. Pila se tam hlavně zillovice, ale k dostání byly i místní druhy piva, tequila a kvalitní medovina. Cizinci tam zavítali jen výjimečně a často dostali hned mezi dveřmi do držky, zejména pokud neposlouchali Ding Dong Dugs.

Historie

Založen byl v roce 48 BBY vysloužilým rockerem Dongem, který chtěl na stará kolena trochu zpomalit a přejít z koksu na zdravější chlastání. Klientelu zpočátku tvořili hlavně jeho fanoušci a kamarádi, ale postupně se rozšiřovala.
Roku 43 BBY tam byli založeni Ding Dong Dugs, kteří se o rok později účastnili rvačky s granskými návštěvníky, v níž padl Nutrie. Dong mu jakožto kamarádovi a celebritě nechal postavit sochu s věnováním1 a v následujících letech byl svědkem toho, jak mu klub díky věhlasu Ding Dong Dugs mírně punkovatí.
Roku 32 BBY se tam po jednom z jejich do té doby největších koncertů konala afterparty, na kterou byli pozvaní i Champbacca a Jessica Karnis, jejich nejvyšší fanoušci.
V roce 30 BBY zemřel majitel na jaterní cirhózu, ale podnik převzal jeden z jeho mnoha nikdy nepřiznaných potomků a pokračoval v tradici.
Krátce po svém útěku z Roze-ba III v prvním roce války klonů se tam stavil Demonbacca. Právě tam dostal zprávu od Champbaccy, ale ačkoliv si dali sraz jinde, během pánské jízdy se tam zastavili také a po troše zillovice rozezpívali celou planetu.2
Za Impéria se tam scházela celá řada Dugů, co nadávali na režim, a padlo tam několik návrhů na vyhecování revoluce a smetení tyranie, ovšem uskutečněn nebyl ani jeden.