Dominatrix

Dominatrix byl hvězdný destruktor třídy Imperial I pod velením kapitána Harko a osobní loď Algernnon de Bray. Od ostatních lodí své třídy se na první pohled odlišovala výrazným rudým nátěrem.

Historie

Loděnice na Kuatu opustila Dominatrix v roce 7 BBY, obratem na ni byla přidělena Císařova ruka a loď se následně na její rozkaz přesunula na oběžnou dráhu Miu Leptonis IV, kde nedávno skončil velký zátah na odbojné Jedie a kde si Algernnon chtěla počkat na vrahy své matky a odbojné uživatele Síly, jejichž hlavy by jistě jejímu pánovi udělaly velkou radost. Loď strávila na oběžné dráze dlouhých sedm let a každý z mužů na palubě byl alespoň chvíli totálně nasazen, ať už dole na planetě při těžbě dřeva, na oběžné dráze při ručním natírání trupu nebo v komnatách lady de Bray. Měli-li na výběr, většinou brali sekeru nebo váleček.
24. 3. 0 ABY zaznamenaly lodní senzory přílet Opilé ovečky, a ač všechny papíry odpovídaly lodi První imperiální papírny, nechala ji Algernnon stejně sledovat, tušíc, že její past právě sklapla. Dominatrix ještě nějakou dobu zůstala na orbitě Miu Leptonis IV, ale souběžně se zadržením Emily ve Vystříleném zásobníku na Nar Shaddaa se přesunula na oběžnou dráhu Karafuta, kde měla bránit Citadelu před očekávanou záchrannou akcí rebelské chátry.
K té skutečně došlo, a to 28. 8. 0 ABY v časných ranních hodinách. Ačkoliv obránci o něm díky Perlekovi a jeho vizím věděli, jeho přesná povaha jim zůstala skryta a pro zaměstnanost obřím řiditelným asteroidem, který vstoupil do soustavy přes hyperprostorový uzel, si vůbec nevšimli křižníků Götterdämmerung a Brünnhilde, které jim s využitím nebezpečné zkratky skočily do zad a spustily aktivní a absolutní rušení komunikace. Perlek sice úspěšně koordinoval letky stíhačů, ale Dominatrix byla chycena vlečnými paprsky na místě a oslabena palbou do motorů, takže neměla jak uniknout ze dráhy asteroidu a byla záhy smetena, při čemž zahynul veškerý personál včetně kapitána Harko.