Ding Dong Dugs

Ding Dong Dugs byla legendární hudební skupina Dugů z Malastare založená roku 43 BBY a pojmenovaná podle zvuků rvačky1. Hráli střídavě folkmetal, punkrock, grindcore a něco, co se škatulkování vzpíralo, a o co horší sklízeli kritiku, o to věrnější měli fanoušky. Mezi jejich hity patřily skladby jako Voser, Vojeb2, Mustakrakish, Dračí fotbal, Schody k latríně3 a Opijem se, opijem se!4, která sice sklidila nebývalou vlnu kritiky u odborné veřejnosti, ale u fanoušků byla populární a stala se i neoficiální hymnou enklávy na Miu Leptonis IV5.
O členství se ucházeli mnozí, například Bobr6, ale neprošli náročným konkurzem. Jednou zkoušeli rozšířit ansámbl na dvanáct bubeníků, ale při koncertu se na ně zřítil strop a většinu těch nových zabil7. Proslavili se také tím, že poslali do prdele Hutta Zorbo8. Od jistého koncertu, který chtělo zrušit Impérium, hráli na stormtrooperské helmy9.
Když zrovna nehráli, bylo to většinou proto, že seděli někde v base, například v roce 24 BBY za pobuřování10 a znovu v roce 20 BBY, tentokrát za pašování drog11.

V paralelní realitě se zhruba sto třicet let po bitvě o Yavin dočkali pocty ve formě revivalové kapely, které dělal agenta duch mistra Champbaccy12.

Členové:

  • Smeták, kytarista, frontman
  • Zelda - bubeník
  • Vobluda - bubeník
  • Debil - bubeník
  • Elvis – zpěvák
  • Leo – klávesák, uměl i na varhany

Bývalí členové:

  • nepojmenovaný klávesák, jehož nahradil Leo
  • nepojmenovaný zpěvák, jehož nahradil Elvis
  • Čaro – bubeník