Ding Dong Dugs

Ding Dong Dugs byla legendární hudební skupina Dugů z Malastare založená roku 43 BBY a pojmenovaná podle zvuků rvačky1. Hráli střídavě čistý punk, folkmetal, punkrock, grindcore a něco, co se škatulkování vzpíralo, a o co horší sklízeli kritiku, o to věrnější měli fanoušky. Mezi jejich hity patřily skladby jako Voser, Vojeb2, Mustakrakish, Dračí fotbal, Schody k latríně3, Sráč4 a Opijem se, opijem se!5, která sice sklidila nebývalou vlnu kritiky u odborné veřejnosti, ale u fanoušků byla populární a stala se i neoficiální hymnou enklávy na Miu Leptonis IV6.
O členství se ucházeli mnozí, například Bobr7, ale neprošli náročným konkurzem. Jednou zkoušeli rozšířit ansámbl na dvanáct bubeníků, ale při koncertu se na ně zřítil strop a většinu těch nových zabil8. Proslavili se také tím, že poslali do prdele Hutta Zorbo9. Od jistého koncertu, který chtělo zrušit Impérium, hráli na stormtrooperské helmy10.
Když zrovna nehráli, bylo to většinou proto, že seděli někde v base, například v roce 24 BBY za pobuřování11 a znovu v roce 20 BBY, tentokrát za pašování drog12.

V paralelní realitě se zhruba sto třicet let po bitvě o Yavin dočkali pocty ve formě revivalové kapely, které dělal agenta duch mistra Champbaccy13.

Členové:

Bývalí členové:

  • Nutrie, původní šéf, bubeník
  • nepojmenovaný klávesák, jehož nahradil Leo
  • nepojmenovaný zpěvák, jehož nahradil Elvis
  • Čaro, bubeník