de Bray

„Lituji každou generaci, která neměla svou Algernnon.“
- nedoceněný výrok Šedého Šuma

Dynastie de Bray byl jeden z mladších, ale o to ambicióznějších a zajímavějších rodů. Dědila se v něm jak chorobná nymfomanie a predispozice k pádu na temnou stranu Síly, tak nesnášenlivost vůči mužům a nepřekonatelná touha po moci. Mezi sdílené znaky patřily rovněž zrzavé vlasy, zelené oči a u ženských příslušníků dokonce celé jméno.

Historie

Zakladatelkou byla Algernnon de Bray, samozvaná lady ze Sithu, jejíž rodiče zemřeli při morové ráně na Pablu'nix VII. Ta za svůj život vyzkoušela hned několik dárců genetického materiálu, mezi nimi svého temného mistra, svého jedijského mistra a jednoho klonového velitele, ale rostoucí frustrace s nedokonalými výsledky ji přinutily zvážit i kontroverznější alternativy a hodně investovala do klonování, v němž viděla budoucnost. Partenogenetické množení, kterým by značně omezila závislost na nenáviděných samcích, však odmítla.
Po událostech na Karafuto a koncem roku 0 ABY na Kompostárně byl na dlouhou dobu posledním relevantním členem rodu Algernon, pološílený klon na palubě Pla'akrat.

Známí členové rodu