Dave Fox

citát
- Dave Fox

Dave Fox byl lidský rytíř Jedi, ortodoxní ve své víře ve světlo, a také přeživší rozkazu 66.

Jméno: Dave Fox
Rasa: člověk
Rok narození: 55 BBY
Barva očí: hnědá
Barva meče: modrá
Frakce: Řád Jediů
Mistr: Qiun-gar Koran
Padawan: Derk Yall

Vzhled

Nosil krátce střižené hnědé vlasy a upravené hnědé vousy. Měl hnědé pronikavé oči. Měřil 185 cm a byl velmi houževnatý. Po bitvě na Genosis měl přes pravé oko jizvu ve tvaru půlměsíce.
Boty nosil čtyřiačtyřicítky.

Povaha

Velmi obětavý a tolerantní člověk. Naslouchal Radě a věřil v její moudrost. Nedělal mu problém poslechnout rozkaz výše postavené osoby, pokavaď to nebylo něco v rozporu s jeho přesvědčením. Radu uposlechl vždycky. Snažil se v každém vidět pouze to dobré, což se mu již párkrát vymstilo.
Když dojde na akci, stával se vůdcem, aniž by si to leckdy uvědomoval. Byl velmi přátelský a společenský a nedělalo mu problém nalézt si nové přátele.
Měl velmi rád zábavu a nebál se to dát najevo.

Rodina

Jeho bratrem byl Wade Fox, taktéž rytíř Jedi.

Důležité vztahy

  • Jessica Karnis, kamarádka z Chrámu. Kdyby ji neměl, určitě by špatně dopadl.

Dovednosti

Dokázal komunikovat pomocí myšlenek (pouze s blízkými přáteli nebo lidmi, s kterými měl nějaké pouto), a vesměs nezaostával v žádné z disciplín rytířů Jedi.
Poměrně dobře taktizoval v boji. Předem promyšlený plán nemíval, ale velmi rychle ho dokázal vymýšlet při akci. Dokázal také ošetřit základní zranění, ale nic víc. Byl dobrý v boji beze zbraně.

Životopis

Před rozkazem 66

Byl rytířem Řádu Jedi. Měl padawana Derka Yalla a loď Rychlý dráp, kterou mu postavil přítel Tyrkus. Během bitvy na Geonosis utrpěl vážná vnitřní zranění a strávil pak tři týdny na ošetřovně. Pozůstatkem mu byla jen malá půlměsícová jizva kolem pravého oka.
Z Řádu, který se podle něj neakceptovatelně zamotal do války, pro morální neshody odešel, když letěl s Jessicou na Miu Leptonis IV.

Občanská válka

Žil šťastně až do smrti.