Darth Wango

Darth Wango byl Wookiee, temný pán ze Sithu, vládce Galaktického impéria v zrcadlovém vesmíru a temné alter ego mistra Champbaccy.

Historie

Narodil se v Ittummi roku 85 BBY, v dětství byl odveden do chrámu na Coruscantu a jeho mistrem se kvůli předčasné smrti Qui-Gon Jinna stal Dooku. Už jeho výcvik tak byl poněkud méně ortodoxní, ale když se pak jako rytíř přesunul na Bespin a bojoval tam proti organizovanému zločinu, nořil se stále víc a víc do temnoty. Definitivně jí propadl kolem roku 33 BBY při finálním souboji s tamní verzí Vintu Skaara a když si ho pak rada Jediů předvolala na kobereček, v obavě z trestu uprchl a ukryl se na Nar Shaddaa, kde osnoval pomstu a cvičil jednu rudovlasou šlusačku.
V následujících letech se jim podařilo stát se de facto vládci Nar Shaddaa a díky vlivu a financím se jim podařilo získat nejen hromady zbraní, ale taky nějaké ty sithské artefakty a holocrony, z nichž se Wookiee dozvěděl souřadnice Údolí Jediů. Díky velkému úsilí a spoustě štěstí se tam nakonec i dostal a jeho síla značně vzrostla.
Roku 23 BBY byl kontaktován svým bývalým mistrem, který už nějakou dobu pracoval pro sithského pána Darth Sidiouse, a nabídl mu místo po svém boku. Wookiee přijal, nějakou dobu vedl tajnou akademii temných akolytů na Miu Leptonis IV a hodně se toho od Darth Tyrannuse naučil, ale o své učednici mu nikdy neřekl.
I v zrcadlovém vesmíru vypukla válka klonů, ale Republika tam dostávala ještě víc na frak než v tom normálním, zejména díky přispění speciálně školených temných zabijáků ze skryté enklávy a taky díky sabotáži klonovacích center na Kaminu. Když po pouhých pár měsících došlo k obležení Coruscantu a zajetí nejvyššího kancléře, domluvil se Wookiee s hrabětem Dooku, že ho odstraní dřív, než bude moci provést svůj plán na ovládnutí galaxie, a povedlo se jim to - jednoduše v pravý čas nechali sestřelit můstek Invisible Hand i s Palpatinem a bylo.
Wookiee přijal sithské jméno Darth Wango a válka sice pokračovala dál, ale Republika byla bez vedení a v troskách. Sithové nabídli senátu příměří a dobře se bavili tím, jak jeho odmítnutí vyvolalo odpor vyděšené populace. Následně vyslali generála Grievouse coby loutku, aby na sebe nalákal co nejvíc Jediů při pokusech o jeho zabití, protože jiný způsob vyhrání války už Yodovi ani zbývajícím mistrům nepřipadal možný.
Grievouse nakonec zabil sám Darth Wango a vyneslo mu to přesně to, v co doufal - nehynoucí vděk senátu a občanů Republiky, kteří ho navzdory protestům zbývajících členů řádu dosadili do pozice nového nejvyššího kancléře. Jejich důvěru nezklamal, postavil řád Jediů mimo zákon a nechal je všechny zatknout, ale rozhodně neplánoval nechat všechnu moc svému mistrovi, jak se domluvili.
Darth Tyrannus byl ale naštěstí na Serennu napaden Yodou a doražen guvernérkou Karnis, takže všechno dobře dopadlo. Jessica přijala sithské jméno Darth Vodka, Darth Wango přestavěl kvantovou díru tak, že s jejím použitím ovládal populaci celého Coruscantu, a když pak společně odrazili svá hloupá já z vedlejšího vesmíru, která se do toho jeho dostala pomocí Peelových portálů, nechali Senát zbourat.
Jejich Galaktické impérium pak vládlo moudře a spravedlivě a až do konce věků, on si pořídil harém a spoustu v Síle nadaných synů lomeno nájemných vrahů a byl čarovný.

d20

Jedi Sentinel 7 / Sith Warrior 3 / Sith Lord 4
Affect Mind +14, Battlemind +14, Force Defense +14, Force Lightning +14, Intimidate +14, Move Object +14, Enhance Ability +10, Fear +10
Cosmopolitan (Intimidate), Combat Expertise, Track, Alertness, Power Attack, Dissipate Energy, Cleave, Weapon Focus: Lightsaber, Jedi Hunter, Mettle, Summon Storm