Darth Vodka

Darth Vodka byla zrzavá temná lady ze Sithu, pravá ruka vládce Galaktického impéria v zrcadlovém vesmíru a temné alter ego Jessicy Karnis.

Historie

Narodila se v roce 41 BBY v chudinské čtvrti na Nar Shaddaa. Tam ji také po svém pádu na temnou stranu v roce 33 BBY našel zrcadlový Champbacca, který z ní obratem začal cvičit svou pravou ruku. Společně v následujících letech ovládli pašerácký měsíc a jeho podsvětí, získali pár sithských holocronů a mistr díky nim našel Údolí Jediů, kde si i Jessica přišla na svůj podíl Síly.
Zatímco její mistr začal před válkou klonů na oko spolupracovat s hrabětem Dooku, Jessica zůstala v utajení, jen sem tam někoho bodla do zad a připravovala se na závěrečný střet. Válka klonů byla v zrcadlovém vesmíru podstatně kratší, mimo jiné díky sabotáži na Kaminu, a když Sithové na oko nabídli Republice příměří a následně využili zmatku k obětování generála Grievouse a k dosazení Champbaccy do role nejvyššího kancléře, stala se Jessica guvernérkou Serenna. Když její mistr postavil řád Jediů mimo zákon a definitivně přijal sithské jméno Darth Wango, vyčkávala na rozkaz zabít Darth Tyrannuse, ovšem předběhl ji Yoda, který se pokusil o totéž. Neuspěl a byl nucen odletět do exilu, ale Jessica toho využila, unaveného hraběte dorazila, sama přijala sithský titul a stala se Darth Vodkou. V následujících letech pomáhala mistrovi s podmaněním známého vesmíru, likvidací přeživších Jediů a v roce 20 BBY se dokonce utkala se svým hodným já z primárního vesmíru. S přehledem vyhrála a donutila druhou Jessicu k ústupu1. Selhala jenom jednou, když měla ulovit Peela. Místo fňukání se ale rozhodla, že se jeho schopnost vytvářet portály mezi vesmíry prostě naučí taky2. Po paláci na Coruscantu jezdila na dvou sešitých hrbáčích3 a svému téměř všemocnému mistrovi pomáhala také v boji s dětskými pojistkami na lahvích4.

Když primární Jessica v roce 15 BBY utíkala z Citadely, na Darth Vodku si vzpomněla, a ačkoliv ji jindy spíš litovala5, v tu chvíli ji prosila o pomoc6. Není jisté, jestli se to povedlo, každopádně byla až do zabití mistra Yody vrchním inkvizitorem a mistryní císařových synů Shenzze, Banzarry a Edda. A na rozdíl od nich si na ni Císař nemohl stěžovat.

Protože neprahla po moci a chtěla si hlavně užívat tu, co už měla, jejich vláda nad galaxií byla až překvapivě harmonická a povedlo se jim to, co nikomu před nimi: sjednotit galaxii, připravit ji na nájezd libovolného ksindlu z vnější galaxie a hlavně jí velkou část vypít, protože to měli zadarmo.