Darth Nyfe

Darth Nyfe byla nagaiská temná lady ze Sithu. Ačkoliv byl její potenciál v Síle soustředěný prakticky výhradně do práce s energií a nikdy se nezapsala do historie, byla to extrémně nadaná a vzdělaná alchymistka a její paměťový krystal přetrval funkční celé věky.

Historie

Narodila se v roce 3973 BBY na domovské planetě své rasy a dostala jméno Tara, po matce, která zemřela při porodu. Otec se o ni staral příkladně, ale již brzy se začaly projevovat její podivné schopnosti a musel ji bránit před pověrčivými sousedy s vidlemi a pochodněmi. Spíš než s ostatními dětmi si tak hrála se zvířátky, mnohdy poněkud brutálně,1 a později se s otcem odstěhovala nejdřív k příbuzným na venkově, ještě později pak na samotu v horách. Ani tam nenašli klid, ale usmálo se na ně štěstí, na planetě zrovna přistávala cizí průzkumná loď a jim se podařilo nenápadně dostat na palubu.2 Tak se oba dostali do hlavní galaxie, chvíli se s ní seznamovali a začali v ní působit jako sehraná dvojice nájemného vraha s šikovnou asistentkou.
Když jí bylo sedmnáct, dostal její otec kontrakt na zabití jistého geniálního vědce, z nějž se během konfrontace vyklubal Sith. S postarším Nagaiem provedl rychlý proces a chtěl zabít i Taru, ale ta v sobě našla dost síly, aby mu vzdorovala, a jemu to imponovalo natolik, že ji vzal do učení. Pod jeho dohledem se začala věnovat alchymii a některým dalším technikám temné strany, ale světelný meč si nikdy nepostavila. Nezajímaly ji ani pletichy ve hře o moc a dost zanedbávala fyzický trénink, ale doháněla to znalostmi a studium úspěšně dokončila. Sama si ale učedníka nevybrala a nadále se věnovala alchymii a navrhování artefaktů.
V roce 3884 BBY se usídlila na Limpi, kde se v tajné laboratoři snažila vyrobit zařízení, jímž by šlo snadno extrahovat vzpomínky z vězňů, aniž by se někdo musel špinit jejich mučením nebo k tomu používat Sílu. To se jí nakonec podařilo a ona chtěla pokračovat ve výzkumu, ale kombinace pokročilého věku a vystavení temné straně a experimentálním procesům způsobilo vážné poškození její psychiky.
Roku 3880 BBY ji vlastní ambicióznější alterego přimělo Limpi opustit3 a ona se pokusila infiltrovat chrám na Kashyyyku, v jehož skladištích hodlala ukrást materiály na své další pokusy. Během infiltrace však spatřila Aywen Aisling, pokusila se ji konfrontovat a byla navzdory plížení a výhodě první rány rychle zabita jejím mečem.
Její sbírku holocronů objevil v roce 39 BBY Skwee-Roo Taltapes, který z nich jako Darth Pallus čerpal znalosti o Sithech.

d20

Force Adept 5 / Sith Alchemist 10
Alchemy +26, Craft (Sith artifacts) +24, Drain Energy +18, Drain Knowledge +18, Force Stealth +16, Knowledge (alchemy, chemistry, oneirology, technology, Sith lore) +14, Search +12
Lightning Reflexes, Perfect Memory, Sith Sorcery, Stealthy, Weapon Finesse (tehk'la blade), Inventor, Iron Will, Absorb Energy, Skill Emphasis (Craft (Sith artifacts), Alchemy), Living History
Tainted