Darth Nyfe

Darth Nyfe byla nagaiská temná lady ze Sithu, která žila v době sithských válek. Ačkoliv byl její potenciál v Síle soustředěný prakticky výhradně do práce s energií a nikdy se nezapsala do historie, byla to extrémně nadaná a vzdělaná alchymistka a její paměťový krystal přetrval funkční celé věky.

Historie

Okolnosti jejího narození a příchodu do hlavní galaxie nejsou známy, ale její potenciál byl objeven již v raném věku a ona se pod vedením neznámého Sitha začala věnovat alchymii a některým dalším technikám temné strany. Nezajímaly ji pletichy ve hře o moc a dost zanedbávala fyzický trénink, ale doháněla to znalostmi a studium úspěšně dokončila. Sama si ale učedníka nevybrala a nadále se věnovala alchymii a navrhování artefaktů.
Většinu dospělého života strávila na Limpi, kde se v tajné laboratoři snažila vyrobit zařízení, jímž by šlo snadno extrahovat vzpomínky z vězňů, aniž by se někdo musel špinit jejich mučením. Nakonec se jí to i povedlo a je dost možné, že během pokusů vyrobila i nějaké další zajímavé hračky. Zcela jistě vytvořila a nahrála několik holocronů, z nichž některé získal Skwee-Roo Taltapes, který z nich o mnoho století později jako Darth Pallus čerpal znalosti o Sithech.
Darth Nyfe pak za nejasných okolností zaútočila na Aywen Aisling a byla jí navzdory plížení a výhodě první rány rychle zabita.

d20

Force Adept 5 / Sith Alchemist 10
Alchemy +26, Craft (Sith artifacts) +24, Drain Energy +18, Drain Knowledge +18, Force Stealth +16, Knowledge (alchemy, chemistry, oneirology, technology, Sith lore) +14, Search +12
Lightning Reflexes, Perfect Memory, Sith Sorcery, Stealthy, Weapon Finesse (tehk'la blade), Inventor, Iron Will, Absorb Energy, Skill Emphasis (Craft (Sith artifacts), Alchemy), Living History
Tainted