Dáreček balíček

Dáreček balíček: 11. 7. 0 ABY
Kdo se zúčastnil: Joya a Laura Brannigan
Místo určení: Vnější okraj, sektor Gaulus, Ryloth, město Kala'uun

Stručný děj

Joyce trávila pracovní ráno v kanceláři Satanica Exports, popíjela Ruby Bliel a plánovala pokračovat v psaní nového scénáře pro své studio. Když jí na stole přistál balíček adresovaný její osobě, okamžitě se jí zmocnila úzkost, kterou si nedokázala vysvětlit, a opatrně ho otevřela. Vykouklo na ni z něj oko s oranžovou duhovkou, naložené v lahvi. Hrklo v ní, krve by se v ní nedořezal a panika z předtuchy, komu to oko patří, ji začala sžírat. Všimla si k lahvi přilepeného vzkazu, který otevřela, a dozvěděla se, že její předtucha se vyplnila a že musí okamžitě za bývalým mistrem a svým vykutáleným skorozetěm. V rychlosti sbalila všechno, co mohla, vyzvedla Lauru ze školy a v mrňavém raketoplánu své společnosti vyrazila na Jolly Jedie, nejen zprávu předat, ale taky ty dva kriply seřvat, že kvůli nim Emily přišla k újmě a možná je mrtvá.
Následujícího dne přistála na palubě Jolly Jedie a po tornádu nadávek, výčitek a hysterického běsnění se relativně uklidnila, protože ji ti dva ujistili, že už všemi možnými prostředky připravují odvetný plán. Před ostatními o důvodu její návštěvy raději pomlčeli, jen Simbacca byl o tom informován v plném znění, a oko předali IM-62, aby se o něj postaral.

Následky

Champbaccu s Chlouppkem to nasralo natolik, že se rozhodli vystoupit z stínu, nalákat na sebe co nejvíc inkvizitorů a věnovat jim náležitou péči.
Joyce přestala fungovat jako agent Sparkle, přechodně se stala řadovým členem Křupkového odboje a začala plánovat útok na Citadelu.
Emilyino oko bylo profesionálně zakonzervováno pro případnou budoucí transplantaci, k níž později skutečně došlo.