Dante Ferron

Dante Ferron byl Devaronian z Devaronu, bocman Rudých raubířů známý jako Limbo. Používal SMG od Tortuga Explosive a uměl to i s šavlí.

Historie

Před rozkazem 66

Dante se narodil roku 34 BBY na Devaronu a jeho otcem byl proslulý lupič gentleman Alaghieri Ferron, který ale po Dantových prvních narozeninách sekl s kariérou zločinu a stal se agentem rozvědky. Přes otcovo nebezpečné povolání Dante vyrůstal v rodinném kruhu, svou matku i otce miloval a vzhlížel k nim. Odmala v něm rostlo velké vlastenectví a po otci podědil atletické nadání. Klonovým válkám přihlížel jen na holonetu a vyrostl v pohledného muže.

Občanská válka

Po pádu Republiky se pro něj nic moc nezměnilo, ale roku 17 BBY se jeho otec začal angažovat v rodícím se odboji a pod záminkou obchodních cest často opouštěl domov. Vždy se vrátil, ale Dante žil v neustálém strachu a rostla v něm nevole tolerovat imperiální okupanty.
Roku 10 BBY jeho otec založil na Devaronu odbojovou buňku, do které se Dante přidal. Start měli slibný, ale kvůli zradě kolaborantů byl Alaghieri zatčen a odvlečen mimo planetu.
Dante doufal v otcovu záchranu, ale místo slavného návratu jen díky tipu unikl zatčení, což se ale nepodařilo ostatním členům buňky, která byla rozprášena. Dante prchnul z Devaronu, kde nechal matku i svůj lid, a vyrovnával se s realitou, ve které byl jeho otec s největší pravděpodobností mrtvý a on měl na hlavu vypsanou odměnu.
Roku 9 BBY ho sluneční vichr zavál až na Tortugu, kde zapadl do Sprosté opice. Narazil tam na veselící se Rudé raubíře, a protože neměl už co ztratit, sebral dostatek odvahy, aby piráty oslovil s úmyslem se k nim přidat.
Měl štěstí, nikdo ho nezastřelil ani nepropíchl šavlí, a když prokázal kapitánovi svůj zápal tím, že do sebe poslal čtvrt lahve čistého Tyrvrarráku, byl přijat, načež padl v bezvědomí na stůl. Když se probral, nacházel se na palubě Sandokana a nevěděl, jestli udělal dobře. Záhy se ale přesvědčil, že hlavním cílem Rudých raubířů jsou imperiální lodě, což mu k ospravedlnění pirátství stačilo. Když nemohl bojovat s Impériem čistě, hodlal s ním bojovat klidně jako pirát. Byl přiřazen do výsadkového týmu a aby stál za něco, Strašlivý kapitán Warrg ho učil šermu s šavlí. Dante se brzy otrkal, pirátský život si začal značně užívat a s posádkou raubířů si vytvořil silná pouta.
Roku 6 BBY, když byl podle mínění kapitána ještě mladej a blbej, se nechal očarovat krásou a zřejmně i primitivním ovlivněním mysli Silou jedné zajaté princezny, která čekala na palubě Sandokana na tučné výkupné. Pustil ji z cely, což promptně využila k tomu, aby ho střelila jeho vlastním SMG do břicha a pokusila se dostat k únikovému modulu. Dante přežil, i když to neměl doktor Bolíto snadné, a princezně se její útěk nezdařil. Kapitán ji předhodil posádce pro pobavení a sám jí dal co proto. Co z ní zbylo, to pak nechal vyfouknout airlockem. Dante dostal po tomto incidentu přezdívku Limbo a víckrát se už nenechal takhle ošálit.
Roku 0 BBY byl po osmi letech služby vybrán posádkou jako nový bocman a stal se velitelem svého výsadkové týmu.
Dne 18. 3. 1 ABY pod velením kapitána masakroval členy konkurenční pirátské bandy Void Raiders, na což si je najali Mamutomuti. Byl už ostřílený pirát, který překvapivě nikde neměl ani jednoho kopřiváka a svěřil se pak po rozprášení Void Raiders Namie, že by chtěl legitimního potomka.