Dante Ferron

citát

Dante Ferron byl bocman Rudých raubířů známý jako Limbo.

Jméno: Dante Ferron
Rasa: Devaronian
Rok narození: 34 BBY
Planeta narození: Devaron
Barva očí: oranžová

Stručný profil

Dante v sobě nesl hlubokou nenávist vůči Impériu a hlavně lidu, který podle něj nedělal nic pro to, aby zastavil utrpení, které tento režim každý den působil. S imperiály neznal slitování a bez mrknutí oka vyfoukl airlockem kohokoliv, kdo měl tu smůlu být pasažérem na lodi, na kterou Rudí raubíři právě útočili.

Specializace

Dobře si rozuměl s jednoručním SMG a šermu s šavlí jej učí sám kapitán.

Zajímavosti

Ke své přezdívce přišel tak, že se nechal očarovat krásou a zřejmě i primitivní Silou zajaté princezny a pustil ji z její cely. Původně byla přichystaná na výkupné, ale při jejím útěku spatřila tváře všech důstojníků, takže ji kapitán předhodil posádce pro pobavení a pak ji vyfoukl airlockem z lodi. Dante si upletl z ostudy kabát a přezdívka mu připomínala, aby nepolevoval v ostražitosti.

Jak se stal Raubířem?

Devaronianský pirát, který za sebou nechal shořet všechny mosty. Jeho otec Alaghieri byl vůdce odbojové buňky na Devaronu a dlouhá léta se Impériu vysmíval do obličeje. Naneštěstí byl otec kvůli zradě ve vlastních řadách lapen a uvězněn v pevnosti Rancor River. Jiní rebelové se jej sice pokusili osvobodit, ale nepodařilo se jim to a Alaghieri následně nevydržel mučení, při kterém vyzradil spoustu tajných informací, které vedly k rozdrcení devaronského odboje.
Dante byl vyhnán vlastním lidem do exilu a chvíli se snažil najít své místo v nějaké jiné skupině bojující proti Impériu. V žádné nevydržel moc dlouho, neboť se hlasitě neshodoval s velením, a když v jedné přístavní hospodě narazil na veselící se Rudé raubíře, sebral dostatek odvahy, aby je oslovil s úmyslem se k nim přidat.
Měl štěstí, nikdo ho nezastřelil ani nepropíchl šavlí a po osmi letech služby ve výsadkovém týmu byl roku 0 BBY zvolen posádkou jako nový bocman.
Stejně jako ostatní bocmani, i Dante byl velitelem jedné z výsadkových band.

Potenciália

Stále Raubíř.