Danko Hrubec

Danko Hrubec byl člověk z Bastionu, třídič odpadu třetí kategorie. Nebyl příliš inteligentní a na práci mu vyhovovalo hlavně to, že měl díky ní přístup k většímu než malému množství použitého dámského spodního prádla různých barev.

Historie

Danko se narodil roku 44 BBY v Sartinaynianu a i když v dětství neustále slýchal o svém bláznivém dědečkovi, který se odstěhoval na Chrchl a vydělal tam neuvěřitelné peníze vynalezením kvapníku, sám zůstal věrný lidské rase a kultuře na Bastionu. Sám do ní sice neměl jak přispět, protože měl už na prvním stupni základní školy problém s učivem, ale o to víc hrdý na ni byl. Když školu dokončil, s dvouletým průtahem kvůli propadnutí, nemělo smysl přemýšlet o jakémkoliv dalším vzdělání a šel rovnou do pracovního procesu. Otec mu dohodil pohodlné místo asistenta relokace odpadních hmot na skládce, kde sám pracoval, a Danko ho nezahanbil. Během let se nejen dokázal vypracovat až na třídiče odpadu třetí kategorie, ale také zjistil, že ve smetí z imperiální základny občas může najít zajímavé věci, na které si rozvinul slušný fetiš.
Jednu moc pěknou várku si vytřídil i 18. 7. 1 ABY, a proto ho velmi rozrušilo, když jim na skládku o den později vlítla Inkvizice. Agent K na něm toto rozrušení poznal, spolu s agentkou K si ho vzali bokem a vytáhli z něj přiznání, po kterém si myslel, že umře. Neumřel, agent mu naopak jeho koníčka schválil a vyměnil si s ním kontakty, jen ho pak oba poprosili, aby začal děsně řvát a nevycházel, dokud za ním někdo nepřijde.
Danko to vydržel až do večera, ale když se venku setmělo a dovnitř pořád nikdo nevcházel, vykašlal se na to a šel domů. Následující den šel normálně do práce a musel spoustě kolegů vysvětlovat, že neumřel, i když vlastně sám nechápal proč.
Po tomto podivném incidentu se jeho život vrátil do zajetých fetišistických kolejí a jen si s agentem K občas anonymně vyměnil nějaké ty obrázky.