Cvic'Blac

Cvic'Blac, povstalecké buňce kapitána Simbaccy známý jako agent Rarity, byl okřídlený Geonosian narozený na Geonosis v roce 32 BBY, kterého jeho královna už v mládí vyslala jako de facto otroka do společnosti na výrobu mechnokřesel na Pure Neimodia. Cvic byl nasazen do manufaktury, učil se pracovat s technologií a díky nemalému talentu se brzy dostal z podřadné pozice na jednoho z vrchních designérů nových křesel, jenž měl slušnou volnost pohybu nejen po fabrice. Rovněž se hodně podílel na optimalizaci užitých holotechnologií a ve volném čase vyráběl samočinné hololoutkové divadlo.
Na planetě zůstal až téměř do konce války, dlouho poté, co se měl na příkaz své královny vrátit a o nabyté know-how se podělit se zbytkem úlu. Opustil ji až po bitvě o Coruscant, kdy jako první zachytil zprávu o smrti hraběte Dooku a tak moc jí nechtěl věřit, že ji považoval za podvrh. Aby to dokázal, vyrazil na hlavní planetu sám a konec války ho zastihl v jednom z vraků, kde marně pátral po důkazech, že Dooku ve skutečnosti přežil.
Na vraku se ještě nějakou dobu ukrýval, před jeho plánovanou recyklací prchl do spodních pater městské zástavby a tam začal nový život.
S využitím svých znalostí si vydělával jako šikovný ajťák, mimo jiné pomohl s obstaráním nové identity Merumeccu a jejím kolegům, ve volném čase stavěl odposlouchávací zařízení a nějakou dobu před bitvou o Yavin začal přispívat do povstalecké sítě informátorů jako agent Rarity novinkami přímo z hlavní planety Impéria. Nikdo z povstalců navíc netušil, že má co dělat s Geonosianem, protože upravil svůj holovysílač a ve všech přenosech vypadal jako dlouhonohá lidská samice s hřívou vlasů a adekvátně vyvinutým poprsím.

d20

Tech Specialist 5 / Outlaw Slicer 3
Computer Use +20, Repair +17, Craft (computers) +14, Craft (electronics, holotechnology) +12, Forgery +12, Knowledge (computers, holotechnology, software) +10, Entertain (puppets) +10
Artistic, Skill Emphasis (Computer Use), Iron Will, Gearhead, Low Profile
Instant Mastery (Forgery), Mastercrafter (electronic devices), Expert Craft (electronics), Slicer Specialization: Digital Warfare