Cvic'Blac

Cvic'Blac, povstalecké buňce kapitána Simbaccy známý jako agent Rarity, byl okřídlený Geonosian. Nikdo z povstalců však netušil, že má co dělat s Geonosianem, protože upravil svůj holovysílač a ve všech přenosech vypadal jako dlouhonohá lidská samice s hřívou vlasů a bujným poprsím.1

Historie

Vylíhl se na Geonosis v roce 32 BBY a královna ho už v mládí vyslala jako de facto otroka do společnosti na výrobu mechnokřesel na Pure Neimoidia. Cvic za to byl ale vlastně rád, protože věděl, že když tam chcípne, nehrozí, že mu pak královna do hlavy nacpe mozkového červa a on bude makat i po smrti.2 Byl nasazen do manufaktury, učil se pracovat s technologií a díky nemalému talentu se brzy dostal z podřadné pozice na jednoho z vrchních designérů nových křesel, jenž měl slušnou volnost pohybu nejen po fabrice. Rovněž se hodně podílel na optimalizaci užitých holotechnologií a ve volném čase vyráběl samočinné hololoutkové divadlo.
Na planetě zůstal až téměř do konce války, dlouho poté, co se měl na příkaz své královny vrátit a o nabyté know-how se podělit se zbytkem úlu. Opustil ji až po bitvě o Coruscant, kdy zachytil zprávu o smrti hraběte Dooku a tak moc jí nechtěl věřit, že ji považoval za podvrh. Aby to dokázal, vyrazil na hlavní planetu sám a konec války ho zastihl v jednom z vraků, kde marně pátral po důkazech, že Dooku ve skutečnosti přežil.
Na vraku se ještě nějakou dobu ukrýval, před jeho plánovanou recyklací prchl do spodních pater městské zástavby a tam začal nový život.
S využitím svých znalostí si vydělával jako šikovný ajťák, mimo jiné pomohl s obstaráním nové identity Merumeccu a jejím kolegům Kauchiirovi a Tarbowovi, ve volném čase stavěl odposlouchávací zařízení a nějakou dobu před bitvou o Yavin začal přispívat do povstalecké sítě informátorů jako agent Rarity novinkami přímo z hlavní planety Impéria. Rovněž se tam poohlížel po potenciálních rekrutech, nelidech nespokojených s režimem, a do hledáčku se mu tak dostal například Yebo Doy'b.
V březnu 0 ABY poslal povstalcům souřadnice místa, kde se po střetu s Kel-Morijským těžebním syndikátem odmlčel interdiktor a kde pak Banana Brannigan, Emily a Štěkna získaly tiskárnu imperiálních cylindrů a prototyp TIE Reapera.
V následujících měsících zachytil několik zpráv o odhalení jakéhosi revolučního spolku, ale nerozuměl jim a neřešil je. Dál pokračoval v poskytování informací zájemcům, dál se vydával za prsatou blondýnu a odpočíval u svého hololoutkového divadla.3

d20

Tech Specialist 5 / Outlaw Slicer 3
Computer Use +20, Repair +17, Craft (computers) +14, Craft (electronics, holotechnology) +12, Forgery +12, Knowledge (computers, holotechnology, software) +10, Entertain (puppets) +10
Artistic, Skill Emphasis (Computer Use), Iron Will, Gearhead, Low Profile
Instant Mastery (Forgery), Mastercrafter (electronic devices), Expert Craft (electronics), Slicer Specialization: Digital Warfare