Coramore

Coramore byla palírna na Corellii, v níž byla vyráběna stejnojmenná whiskey z ječmene. V prodejnosti se řadila ke galaktické špičce nejen proto, že patřila k těm nejkvalitnějším a přitom ne předraženým, ale také díky tomu, že pít ji bylo pro spoustu Corellianů otázkou cti. Na světech, kde byla zaběhlá, neměla větší konkurenci, a dokonce do jisté míry podporovala výrobu bourbonu, protože některé produkty nechávala zrát v sudech právě po něm.

Historie

Palírna byla založena v roce 6839 BBY tehdy ještě na periferii Coronet City, ale to ji v následujících stoletích díky rapidnímu růstu pohltilo. Prvním podnikem, kde bylo možné whiskey ochutnat, byla Měděná čelenka, kterou palírna o několik let později koupila.
Díky tomu, že Corellianům moc chutnala a brali si ji s sebou na cesty po galaxii, se brzy rozšířila po celé Republice a ještě dál a výroba se každoročně znásobovala. Přesto zůstávala pouze na Corellii a vedení dbalo na udržování zaběhlých postupů a používání původních měděných nádob. Rovněž bylo dbáno na to, aby se akcie nedostaly z planety, a po většinu historie s nimi vůbec obchodováno nebylo.
Pád Republiky ji nijak negativně neovlivnil, prodeje naopak trochu vzrostly, jak v ní Corelliané utápěli svůj žal.

Produkty

Palírna vyráběla celé spektrum od tříleté směsky pro pracující třídu až po stoletou jednodruhovou whiskey pro lepší lidi.