Cocco Starr

Cocco Starr, později Cocco Brannigan, byla Zeltronka ze Zeltrosu, barmanka a matka Mango Brannigana. Uměla namíchat kde co, sama měla nejradši Ruby Bliel, a během cest na palubě Srdce ze zlata se naučila i základy pilotování a astronavigace.

Historie

Narodila se v roce 51 BBY na domovské planetě své rasy a už v pubertě se jako stopařka dostala do vnější galaxie. Chtěla ji celou procestovat, ale protože stopování nebylo zdaleka tak komfortní, jak doufala, rozhodla se na nějaký čas usadit na Corellii a našetřit si nějaké peníze prací v baru. Ačkoliv to nešlo podle jejích představ a nenaplnila ani prasátko, po nějaké době jí to přestalo vadit, protože se jí ta práce docela zalíbila a ona strašně ráda rozlévala drinky a poslouchala útrapy zákazníků.
V roce 30 BBY ji konečně oslovil Maro Brannigan, který kolem ní do té doby jenom kroužil a ona už nevěděla, jak mu naznačit, že se jí líbí taky. Už během toho prvního rozhovoru jim bylo jasné, že jsou si souzeni,1 a protože měli mnoho společného,2 za rok skutečně následovala svatba. Díky jeho penězům si pak splnila sen o cestování, ale protože měl čím dál víc práce a ji trochu zanedbával, zas tak šťastná z toho nebyla.
V roce 20 BBY mu dala syna, ale ani ten ho nepřiměl trávit víc času doma, což mu pravidelně a později i hlasitě vyčítala. Po pádu Republiky se navíc pustil do sporu s nebezpečnou organizací a ona mu tak v roce 16 BBY naservírovala rozvodové papíry, které podepsal. Alimenty ale platil, a tak si zpočátku ani nežila nijak špatně. Ekonomická situace na Corellii se však den ode dne zhoršovala, ona se musela vrátit do práce a byla tak vděčná všem božstvům, co znala, že je Mango hodný, soběstačný a nenáročný. Dál pracovala na baru, brala směny navíc a jemu najednou bylo osmnáct a odcházel na Krant, že tam prý našel práci. Nebránila mu, jen ho poprosila, ať se občas ozve, a v tichém bytě pak po večerech přemýšlela, jestli jí ten život nějak zbytečně rychle neproběhl mezi prsty.
Krátce před bitvou o Yavin ji v nepříliš dobrém rozpoložení oslovil jeden Togorian, se kterým si docela padla do noty a který ji pozval na svou loď a do vesmíru. Bez váhání přijala, začala mu na Srdci ze zlata dělat nejen závozníka3 a společně rozváželi corellianskou whiskey do všech koutů vesmíru.
V červnu roku 1 ABY je při návštěvě Měděné čelenky oslovil její švagr se zajímavou nabídkou, kterou by vzhledem k jeho pověsti a rodině nejspíš odmítla, ale Soulianisovi přišla neodmítnutelná. Od té doby tedy prokládali rozvážky alkoholu průzkumnými cestami po všech čertech a pátrali po legendární planetě Magrathee, často i se Zaphem na palubě.

d20

Noble 3 / Tech Specialist 2
Diplomacy +12, Gather Information +12, Craft (cocktails) +8, Entertain (ukulele) +8, Treat Injury +8, Knowledge (smuggler lore) +7, Sense Motive +7, Bluff +6, Disguise +6, Knowledge (chemistry) +6
Trustworthy, Influence, Skill Emphasis (Treat Injury)