Clementine Feleri

Clementine Feleri byla lidská žena z Kuatu, analytička tamní pobočky ISB. Měla blond vlasy a hnědé oči, nos nosila trochu nahoru. Od neustálého sezení u obrazovky a hledění mezi řádky nosila brýle se slabými dioptriemi a bolela ji záda. Snažila se to řešit cvičením v posilovně, což ale pomáhalo jen částečně. Měla tetu u Inkvizice, ovšem stejně jako většina rodiny ji považovala za mrtvou.

Historie

Narodila se roku 22 BBY na Kuatu a již od útlého věku projevovala slibné analytické myšlení, a tak byla ze základní školy promptně přesunuta do programu, ve kterém ISB už od školních lavic cvičilo své nové slibné členy. Když jí bylo patnáct let, výcvik a studium probíhalo už v kancelářích ISB na ostrých datech a nevědomky tak jejím přičiněním umřelo nebo bylo posláno do lágrů mnoho lidí.
Když už byla starší a chápala, co se děje, byla přesvědčená, že koná v zájmu vyššího dobra a že někdo si ty ruce ušpinit musí.
Roku 2 BBY na ni na jednom banketu zapůsobil inkvizitor Lorax a přeskočila mezi nimi jiskra, která zažehla brzký milostný vztah. Protože byl inkvizitor, moc často se nevídali, ale aspoň měla čas na práci a oběma jim bylo dobře.
Pár měsíců po bitvě o Yavin jí napsal neznámý muž, který ji později začal obtěžovat a nepomohlo ani vyhrožování Loraxem. Neznámý dokonce drze tvrdil, že ji Lorax podvádí, což ji dopálilo. Našla si, odkud jí prasák psal, a o tyto informace se podělila s Loraxem, který slíbil, že mizeru srovná.
O pár dní později jí přišla fotka nahého Loraxe mezi nahým mužem a ženou v pomilostném spánku a se zprávou "já ti to říkal". Nemohla tomu uvěřit. Rozmlátila všechny talíře i skleničky, které v bytě našla, a v amoku odepsala neznámému, že když se Lorax kurví, tak ať okusí stejnou minci, a pozvala neznámého k sobě.
Kody pozvání přijal, ale pro velkou pracovní vytíženost se dostavil až 29. 7., kdy shodou okolností pobýval na Kuatu. Clementine s ním strávila noc, nicméně protože ji zase bolela záda, nebylo to nic legendárního a vlastně se ani nedivila, když ráno zmizel a už se neozval. Rozhodla se tedy, že na něj zapomene stejně jako na Loraxe, věnovala se analýze dat a na chlapy se vykašlala.
Skoro se jí to povedlo, nicméně o osm měsíců později se ukázalo, že byl Kody ještě větší mizera, než si myslela. Rychle jí došlo, že by o své zkušenosti s ním radši neměla mluvit, ujistila se, že jsou záznamy jejich setkání zničené, a pokračovala v práci pro ISB.