Chosy Nauwe

Chosy Nauwe Twilecka lovkyně lidí. Členka skupiny Blaster Babes. Její milenka a životní láska byla Lassilla Theemu.
Měla kůži tyrkysové barvy. Zelené oči. Hubenou atlatickou postavu, kterou druzi považovali za velmy sexi.
Povahou to byla velmi extravagantní a požitkářská žena. Užívala si života plným douškem. Díky svým schopnostem dokázala snadno vydělat peníze. Ale také je snadno dokazala utratit. Hlavně kvůli tomu, že vždy cítila, že její nebezpečná práce ji nakonec zabije dřív než se dožije stáří. Byla mistrine v používání odstřelovacích pušek. Odbornice na použití střelných zbraní a boje na dálku. Měla výborně schopnosti přežití.

Životopis

Před rozkazem 66

Pocházela z vojenské rodiny. Její otec byl kapitán.
Šla v otcovo šlépějích a vstoupila do armády. Kde prošla vojenským výcvikem. Během klonových válek byla v Twileckem odboji. A poté i bojovala bok po boku klonových jednotek proti CIS na nejrůznějších planetách.

Občanská válka

Po vyhlášení Impéria jako zkušený voják nemohla a nechtěla najít normální práci a tak se začala živit jako nájemná lovkyně.
V roce 18 BBY se seznámila s Lauwlyamurry. Ten samý rok založili skupinu Blaster Babes.
V roce 10 BBY byla v psychiatrické léčebně na Tralusu. Během své několika měsíční mise se seznámila a pacientkou Lassilou Themu. Obě se zamilovali a utekli spolu na Narr Shadda. Lassille se zalíbil život lovkyně odměn a tak ji Chosy začala učit tomuto řemeslu.
Během roku 2 BBY se zúčastnila s Blaster Babes lovu na Korrtona Bhose. Během mise byla postřelená. O několik hodin později zemřela na smrtelné zranění v náručí Lassily.